چگونه اگزوز ماشین خود را تعویض کنیم؟

سیستم اگزوز معمولاً برای هدایت گازهای خروجی داخل سیلندر به خارج از خودرو از یک لوله استفاده میکند. تجهيزات مورد استفاده در آزمايشهاي مربوط به اندازهگيري گازهاي خروجي از اگزوز اتومبيلها، متشكل از سه قسمت اصلي به شرح زير ميباشند .

در این حالت به علت زیادتر بودن مقاومت NTC سنسور آب ولتاژ در مدار ECU و WTS زیاد است .

وقتی دمای آب موتور افزایش می یابد مقاومت NTC کاهش یافته و به علت ارسال جریان ولتاژ در مدار کمتر می شود در این هنگام ECU با افزایش جریان سوخت ارسالی را کاهش می دهد . وقتی دمای آب موتور پایین است تبخیر سوخت ضعیف شده موتور نیاز به سوخت غنی تری دارد .

با ارسال دمای هوا زمان باز بودن انژکتورها در حالت استارت زدن و دور آرام اصلاح شده و نیز روی تایمینگ جرقه و یا گرم شدن هوا مقاومت کاهش یافته و ولتاژهای متفاوتی به ECU ارسال می کند .

2- سنسور دمای هوا ATS سنسور هوا روی درپوش هواکش نصب شده است و وظیفه دارد دمای هوای ورودی به موتور را به ECU ارسال کند . کاتالیزور یا مبدل کاتالیست قطعه مهمی محسوب میشود که باعث کاهش آلایندگی هوا شده و در میان موتور و اگزوز قرار دارد.

با گزارش این سنوسر مقدار سوخت و تایمینگ جرقه زنی نیز تغییر می کند و لذا سنسور هوا یکی از سنسورهای مهم سوخت رسانی است .

فلز نه تنها می تواند بسیار نازک و در آستانه سوراخ شدن باشد، بلکه خوردگی نیز باعث مشکلات دیگر می شود.

برای برطرفکردن این مشکل باید نسبت به هواگیری سیستم ترمز و یا تعویض قطعات توسط افراد متخصص اقدام نمود که البته چگونگی آن نیز در دفترچه تعمیرات و نگهداری هر خودرو ذکر شده است. اسکورت مسلح. توی عسلویه و گناوه و کنگان، باید عرضه داشته باشی شوتی باشی.

البته این یک راه حال دائمی نیست و باید در اولین فرصت به مکانیک حرفه ای مراجعه کنید. اگر با این سئوالات دست و پنجه نرم می کنید باید بگوئیم جای خوبی آمده اید.

برای خرید به یک نمایشگاه یا نمایندگی کمپانی می روید. خطاهای موقت میتوانند کاملا طبیعی و قابل چشم پوشی و یا علامتی برای شروع یک خطای دائمی و اشکال جدی باشند. برای دریافت اطلاعات تکمیلی و قیمت لوله اگزوز MVM 315 با ما تماس بگیرید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *