منبع اگزوز کوماتسو – قطعات کوماتسو_کاترپیلار قطعات اگزوز ماشین های راه سازی

قابلیت استفاده فن های سانتریفوژ فشار بالا برای محیط های اسیدی، حرارت و رطوبتی با اعمال شرایط خاص امکان پذیر می باشد. این رقم به راحتی تا مرز 20 میلیون تومان نیز افزایش خواهد یافت، بنابراین در مجموع شاید تیونینگ چنین خودرویی چندان هم اقتصادی تمام نشود اما میتوان گفت که در شرایط فعلی که کمتر خودرو جذابی در بازه قیمتی زیر 200 میلیون تومان عرضه میشود، سوار شدن بر یک پژو توانمند و چابک برای علاقمندان از توجیه خاص خود برخودار است.

مانیتور مرکزی بزرگتر شده و 3 نمایشگر مدور فشار روغن مصرفی(OIL)، گشتاور(TORQUE) و اکسل (ACCEL) ضمن افزایش روح اسپرت در داخل کابین به زیبایی این بخش كمك ميكند. البته در تصاویری که هنگام تست از این باکستر گرفته شده، گمان میرود که سقف آن ثابت باشد، ولی شایان ذکر است که مالک خودرو برای افزایش طول عمر سقف پارچهای ماشین خود، سقفی هم رنگ بدنه را بر روی آنها قرار داده که میتوان با دست هم آنها را جدا کرد و سقف خودرو را به داخل شاسی هدایت کرد و از طبیعت و هوای آزاد لذت برد.

شما میتوانید در صورت زنگ زدن بدنه یا شبکههای داخل به صورت رایگان آن را تعویض کنید. چند وقت پیش با مساعدت و همکاری یکی از دوستان فرصتی دست داد تا این کروک زیبا را به صورت دقیق تری مورد بررسی قرار دهیم و از نزدیک با قابلیت های آن آشنا شویم.

پورشه باکستر مورد بررسی ما نیز از لحاظ طراحی شباهت زیادی در نگاه اول به برادر خود یعنی کیمن دارد که در اینجا علاوه بر بررسی طراحی این اسب اشتوتگاردی، در مورد تفاوتهای این دو مدل هم بحث خواهیم کرد.

در پایان ضمن تشکر از جناب آقای بهروز شادپور که خودرو خود را برای این بررسی در اختیار خودروبانک قرار دادند، شما مخاطبین گرامی را به دیدن گالری تصاویر این آزمایش دعوت میکنیم. در ادامه پروژه یک بک فایر غیر تزئینی در دست ساخت داریم که روی این منبع اگزوز نصب میشه.

ممکن است که به یک “کاوازاکی نینجا 250″، پارامترهای فنی و غیره ارتفاع، کمی جذاب تر و اسپرت. دیفیوزر زیر سپر هر دو مدل هم در یک موقعیت طراحی شدهاند، ولی تفاوتهایی در ساختار و طراحی آنها دیده میشود. 51 ـ موتور سيكلت ـ وسيله نقليه موتوري كه داراي دو يا سه چرخ است و نيروي آن متجاوز از پنج اسب ميباشد.

ماده 217 ـ رانندگاني كه دچار معلوليت و يا ناشنوايي هستند بايد با علامت ويژهاي كه روي شيشه عقب وسيله نقليه الصاق ميشود، ديگر رانندگان را از وضعيت خود آگاه سازند تا رانندگان با ديدن آن علامت، علاوه بر رعايت مقررات اين آييننامه، احتياط لازم را بنمايند.

در قسمت عقب خودرو نیز با این معضل رو به رو هستیم و به غیر از اسپویلر یا همان باله بزرگ آیرودینامیکی نصب شده در انتهای سپر کیمن (پورشه باکستر اسپویلری متحرک دارد)، چراغهای عقبی تمام LED هر دو مدل شبیه به یکدیگر هستند و خروجیهای اگزوز هر دو مدل نیز به صورت گردی شکل دوبل کنار هم در مرکز شاسی و در زیر سپر نصب شدهاند، ولی خروجیهای مدل کیمن کمی بزرگتر بوده و برخلاف رنگ کرومی اگزوزهای باکستر، به رنگ مشکی مات (در پورشه کیمن) درآمدهاند.

مجموعه سپر نیز خود میتواند معیاری برای تشخیص این دو مدل باشد، چون پورشه کیمن دارای ورودیهای بیشتر و بزرگتری در بخش مرکزی سپر است، در غیر این صورت دیگر قسمتها و بخصوص فرم بدنه هر دو خودرو و حتی آینههای جانبی و ارتفاع هر دو مدل، شباهتی مویرگی به یکدیگر دارند.

نکته: در ۲۰۶ از تیپ ۳ به بالا دارای کولر اتوماتیک هستند. این برند آنچنان در ایران خوش درخشیده که با وجود ممنوعیت ورود خودروهای بالای 2500 سی سی، هنوز هم ورود بعضی مدل های جدید آن مانند پانامرا توربو مشاهده می شود و این نشان از تشنگی و عطش بازار برای چنین خودروهایی است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *