مشخصات، خرید و قیمت قطعات اگزوز ماشین و موتور سیکلت

به علت نسبت تراکم بالاتر و فشاراحتراق بیشتر این صدا در موتورهای دیزل ژنراتور به مراتب بالاتر از موتورهای گازسوز است.

درست کار نکردن کاتالیزورها علائم مختلفی دارد و یکی از عمومیترین آنها افزایش ناگهانی مصرف سوخت خودرو است. طرز کار این گرمکن ها بدین ترتیب است که وقتی درجه حرارت سوخت بیش از حد استاندارد عبور از فیلتر ومدارسوخت رسانی پایین باشد (در هوای سرد و زیر صفر و هنگامی که سوخت درآستانه یخ زدن بوده یا یخ زده است)، سنسور گرمکن جریان الکتریکی را به المنت گرمکن برقرار می کند.

افزایش حرارت دیزل ژنراتور باعث میشود موتور به درستی کار نکند و سیستم برق رسانی به مشکل بخورد ؛ از این رو طراحی درست اگزوز امری بسیار مهم میباشد.موقعیت اتاق و یا مکان قرارگیری و فضای دیزل ژنراتور تعیین کننده چگونگی نصب اگزوز است.اگر دیزل ژنراتور در اتاق و فضای بسته ای قرار دارد ، باید حتما دارای سیستم تهویه و محلی برای خروج گازهای اگزوز باشد.

موتور مورد استفاده در سیستم تولید همزمان موجود گاز طبیعی (بدون توربوشارژ)، مدل E2876 كه دارای ماگزیمم mbar 40 پسفشار میباشد. درون کانوپی صداگیر فوق، عایق صداگیر از جنس الیاف پلی استر ضد حریق با خاصیت جذب حداکثری صدا پوشانده میشوند.درب های کانوپی دیزل ژنراتوربگونه ای طراحی میگردند که دسترسی به قسمتهای مختلف دیزل ژنراتورو خصوصا تابلودیزل ژنراتور به سادگی صورت گیرد .همچنین برای کاهش بیشترصدا مجموعه دیزل ژنراتور کاشانی ضمن استفاده از اگزوز دو ویا چند جداره در ساخت کانوپی دیزل ژنراتوراز نوارهای چسبی دورتا دور درب ها استفاده میکنند.دیزل ژنراتوردارای کانوپی دارای مزایای دیگری مانند مخزن سوخت بزرگتر، قابلیت حمل و جابجائی آسان، مقاوم در برابر نفوذ گرد و خاک و اب باران، طول عمر بیشتر دستگاه و …

اجزای کانوپی دیزل ژنراتور از ورق استاندارد برش خورده و سپس با رنگ الکترواستاتیک (رنگ کوره ای) پوشیده میگردند. سپس با استفاده از پیچ و مهره به یکدیگر متصل و مونتاژ میگردند تا بصورت یک جعبه (باکس) درآیند که به اصطلاح ماژولار بودن کانوپی نقطه مزیت کانوپی میباشد، چراکه در زمان احتیاج به تعمیرات دیزل ژنراتور اجزای کانوپی به سادگی قابلیت باز و بسته شدن دارند.

میتوان گفت ارزانترین روش سایلنت نمودن دیزل ژنراتور استفاده از اگزوز سایلنت است که در اصطلاح به آن صدا خفه کن نیز میگویند. در روش های سایلنت سازی دیزل ژنراتور یکی از ارزانترین روش ها استفاده از سایلنسر اگزوز یا صدا خفه کن اگزوز دیزل ژنراتور و ژنراتور گازسوز می باشد.

موسسه فنی اتحاد با دانش فنی سی ساله خود در امر ساخت سایلنسر اگزوز ژنراتور ها در توان های مختلف آماده همکاری با شرکت و ارگان های دولتی و… لوله های رابط سایلنسر اگزوز باید استاندارد و طوری طراحی شود که فشارهای گازی برگشتی منفی را کاهش دهد.

این نوع منبع اگزوزها معمولاً در برای موتورهائی استفاده می شوند که در محیط های با محدودیت تراز شدت صوت نصب شده است. ولیکن دمای گاز اگزاست در مولدهای گازسوز بالاتر است.برای کاهش تراز شدت صوت ( مفهموم عامه : دسی بل) در قسمت اگزاست ازانباره اگزوز استفاده می شود .

منابع تولید صوت در یک موتور دیزل ژنراتور شامل رادیاتور، ادوات متحرک داخل موتور، خطاگزوز، و فن روی ژنراتور می باشد که عمده تولید موج صوت از طرف خط اگزاست می باشد . شمع موتور سیکلت یکی از قطعات و بخشهایی است که باعث کمک کردن به فرآیند سوخت بنزین و بهتر انجام شدن آن میشود.

صدای ناشی از لقی گژنپین زیاد است چرا که حرکت هر باره پیستون و شاتون منجر به تولید آن میشود. هیدروکربن ها : این ترکیب توسط بنزین اضافی که در موتور سوخته نشده، ایجاد می شود. 6. پس از اضافه کردن مخلوط آب و ضدیخ، درب رادیاتور را بسته و موتور خودرو را روشن نموده و اجازه دهید مدتی روشن بماند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *