مشخصات، خرید و قیمت قطعات اگزوز ماشین و موتور سیکلت

پیشرانهها به منظور تحمل شرایط سخت ساخته میشوند بنابراین هرگونه انحراف در ابعاد به علت پوشش ثابت و پیچخوردگی کوچک در قطعات یاد شده میتواند اجازه دهد که روغن استفاده شده برای روانسازی به داخل سیلندرها وارد شود.

عنصر اصلی هر ماشینی ساختار آن میباشد ، تمامی اجزاء یک خودرو به بدنه متصل هستند و باید به گونه ای باشد که استحکام و مقاومت کامل را در برابر تحمل وزن و بار و حتی ضربه تصادف رانندگی داشته باشد و به راحتی به سرنشینان خود آسیب نزند ولی باید تا حد امکان برای بهینه سازی مصرف سوخت و عملکرد آن سبک باشد .

شما می توانید به راحتی انواع سر اگزوز اسپرت و منبع اگزوز را به صورت آنلاین سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. در این بخش می توانید انواع سر اگزوز و منبع اگزوز پژو ۲۰۶ را مشاهده نمائید.

به طور تصادفی کمی گاز روی صندلی ها ، کف ، کف تشک یا حتی در صندوق عقب می ریزد ، بوی آن قطعاً در کابین نفوذ می کند. زمانی که می خواهید شتاب گیری کنید و پدال گاز را بی موقع فشار دهید، اگزوز عطسه می زند.

شایستگی افزایش قدرت را نه تنها می توان به فرانسوی ها بلکه متخصصان اسلوونیایی نیز نسبت داد. با افزایش قدرت خروجی پیشرانه، فشار بیشتری به قطعات آن وارد شده و این امر احتمال نشتی روغن را افزایش میدهد.

این امر میتواند به فقدان تراکم داخل سیلندرها منجر شده و فشار داخل میللنگ را افزایش دهد که نتیجهی آن کاهش قدرت خواهد بود. بهاینترتیب کارل بنز نخستین فردی است که خودرو را بهشکل امروزی اختراع کرده است و اولینبار برتا بنز همسر و شریک تجاری وی با این خودرو به مسافرت رفته است.

در واقع اطلاعات ضروری خودرو نیز در جایی نشان داده می شود که رانندگان باید به آن نگاه کنند. اگزاست فن ، فنی است که برخلاف فن های دمنده، هوا را می کشد و از محیط خارج می کند.

یکی از مسائلی که بسیاری افراد آن را با دود سفید اگزوز اشتباه می گیرند، بخار خروجی اگزوز برخی خودروها هنگام روشن کردن ماشین در اول صبح است. آنچه انجینهای 2-زمانه را در روزهای اوجشان آنقدر برای موتورسیکلتهای مسابقهای جذاب میکرد ، وزن اندک، طراحی و ساخت ساده و بالا بودن حداکثر توان خروجی آنها بود.

واشر سر سیلندر برای جدا نگهداشتن روغن و سیستمهای خنک کننده طراحی شده و همچنین باعث به همپیوستگی سر سیلندر و محفظههای احتراق میشود. سوپاپ آسیب دیده به روغن اجازه میدهد تا از مجموعه سوپاپ بالای سر سیلندر راه خود به داخل سیلندر را پیدا کند.

پیشرانههای توربو نیز میتوانند آسیب ببینند و روغنی که برای روانسازی چرخش توربین بکار میرود به داخل سیلندرها وارد شود.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *