مشخصات، خرید و قیمت قطعات اگزوز ماشین و موتور سیکلت

در صورتی که پس از سوار شدن سرسیلندر بر روی بلوک و شروع به کار کردن پیشرانه، نتوان این منافذ را نسبت به یکدیگر به طور کامل ایزوله ساخت، احتمال آن وجود دارد که روغن از منافذ و مکانهای مخصوص خود به مجاری آب موتور سرایت کند؛ همچنین احتمال نشتی روغن از کنارههای واشر سرسیلندر به بیرون و کاهش سطح روغن پیشرانه نیز وجود دارد که میتواند موجب آسیب رسیدن به موتور خودرو گردد.

میتواند از معیوب بودن رینگ روغنی بیشتر به وجود آید. تبصره 1 ـ افرادي كه به تازگي يك چشم خود را از دست دادهاند تا طي زمان لازم براي عادت به ديد تكچشمي، حداقل به مدت يكسال ممنوعيت مطلق رانندگي دارند.

مرور زمان در اثر کارکرد و یا خط و خش افتادن روی دیواره سیلندر اشاره کرد. گفتن آنها روی هم یعنی بین سیلندر و سرسیلندر دچار نشتی شوند.

از واشر سرسیلندر رد میشوند. بدین ترتیب احتمال بروز هرگونه نشتی از سطوح تماس سرسیلندر و بلوک موتور به حداقل میرسد. یکی دیگر از معایب ناشی از عدم آب بندی مناسب فضای میانی سرسیلندر و بلوک سیلندر، نفوذ آب به داخل محفظه سیلندر است که در این صورت، پیشرانه به دلیل خیس بودن سر شمعها، در ابتدای کار مدتی ریپ خواهد زد.

این قطعه هیدروکربن هایی که حاصل احتراق ناقص در موتور بوده و به حالت نیمه سوخته هستند را به دی اکسید کربن و آب تبدیل می کند . روغن های سنتتیک: روغن های بر خلاف روغن های مینرال که فقط بر پایه نفت خام هستند، از مواد شیمیایی ساخته می شود و با خواصی هیدروکربن ها ترکیب می شوند.

فن دمنده سایدچنل کوره هوای گرم صنعتی(هیتر) سیکلون سیستم تصفیه دود هوا و ایجاد فشار در خشک کن های صنعتی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و سیمان، کوره های صنعتی و .

یکی از مهمترین خصوصیت منبع اگزوز، میزان فشار برگشتی تولیدی در آنها میباشد. سوختن واشر سرسیلندر یکی از عیوب رایج در پیشرانههای احتراقی است که تعمیر آن معمولا هزینه و وقت نسبتا زیادی را طلب میکند.

یکی از برجستهترین نکات طراحی خارجی متمایز این خودرو وجود سه خروجی اگزوز در عقب خودرو است که قبلاً در نمونههای پیشتولیدی نیز دیده شده بود. 18 – سه ترکه سواری با موتور سیکلت .

میشود که در آن ناحیه موتور نشتی کمپرس دارد. شنیده میشود. این عیب نیز با تعویض واشر سر سیلندر برطرف میشود. دمای موتور در این قسمت نیز بالاتر از میزان طبیعی است. در نیمه پایینی موتور یا همان بلوک موتور، انواع و اقسام منافذ آب (مایع خنک کننده) و روغن تعبیه شده است.

چاره کار رفع این مشکل، استفاده از واشر سرسیلندر است؛ واشر سرسیلندر همان قطعهای است که به جهت آب بندی گپ میانی این دو بخش مهم پیشرانه به کار گرفته میشود. حتی فناوری تجزیه آب به هیدروژن و اکسیژن و تولید متانول خیلی هم جدید نیست و به سال ۱۹۲۰ باز میگردد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *