مشخصات، خرید و قیمت قطعات اگزوز ماشین و موتور سیکلت

برای تعیین اینکه آیا ژنراتور شما برای تأیید نیاز به تأیید مقامات محلی دارد ، برای اطمینان از عدم انطباق با قوانین محلی ، از محافظت در برابر جریمه ها و مجازات های دیگر ، باید به دستورالعمل های محلی نیز مراجعه کنید.

دودهای اگزوز ناشی از یک ژنراتور دقیقاً مانند اگزوز از هر موتور دیزلی یا گازی خطی دیگر هستند و حاوی مواد شیمیایی بسیار سمی هستند که باید به درستی مدیریت شوند. هیدروژن گرما را از ژنراتور خارج کرده و آن را از طریق مبدل حرارتی به یک مدار خنک کننده ثانویه که حاوی آب کم معدنی است به عنوان خنک کننده منتقل می کند.

1- مشکلات این اتومبیل 2-مزایـای موتور 2 لیتری آن. این نکته را نمی توان به اندازه کافی تأکید کرد زیرا مسمومیت با مونواکسید کربن یکی از شایع ترین دلایل مرگ در مناطق آسیب دیده پس از طوفان است زیرا مردم تمایل دارند تا دیر نشده حتی در مورد آن فکر نکنند.

از آنجا که ژنراتور از قطعات متحرک در موتور خود تشکیل می شود، برای اطمینان از دوام و عملکرد صاف برای مدت طولانی به روانکاری نیاز دارد. این عملیات در شمال فرانسه در 19 اوت سال 1942 انجام شد و هدف ان اشغال یک بندر در شمال فرانسه برای باز کردن جبهه جدید در اروپا ضد المان بود که در نهایت عملیات شکست خورد.

لوله اگزوز در خارج از خانه خاتمه می یابد و از درها ، پنجره ها و سایر دهانه های خانه یا ساختمان فاصله می گیرد. همانطور که اسمش رویش هست، به زمان تعویض تسمه زمان یا همان تسمه تایم، خیلی باید دقت کنیم.

در صورتی که احتمال قوی خرابی را ناشی از سوزنها بدانید، باید در دستگاه تست و شستشو، پاشش آنها را بررسی کنید. شما باید سطح روغن را پس از هر 8 ساعت کار تولید ژنراتور بررسی کنید.

همچنین باید هر گونه نشت روان کننده را بررسی کنید و پس از هر 500 ساعت کار تولید ژنراتور روغن موتور را عوض کنید.

بررسی سطح خنک کننده ژنراتور به طور روزانه ضروری است. از این رو نصب یک سیستم اگزوز مناسب برای دفع گازهای خروجی ضروری است.

اما رانندگان عموما دنبال منبع اگزوز صدا بم و بی صدا هستند. توماهاک با اینکه همانند یک خودرو از چهار چرخ بهره می برد اما عملکرد این چرخ ها به صورت جفت می باشد تا تعادل خوبی در حد موتورسیکلت های شهری به نمایش بگذارد .

ماده 8 ـ هرگاه پزشك و افسر كارشناس عالي تصادفات و امور فني راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران تشخيص دهند كه اشخاص مبتلا به ضعف بينايي يا شنوايي به كمك عينك يا لنز و يا سمعك و همچنين اشخاص داراي نقص عضو به كمك وسايل مصنوعي و يا با نصب تجهيزات مخصوص در وسيله نقليه، به طور طبيعي قادر به رانندگي ميباشند، صدور گواهينامه به نام آنان در صورت جمع شرايط لازم ديگر، مانعي ندارد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *