مرگ خاموش جوان بوکانی با دود اگزوز ماشین خود

سيستم کولروبخاري بسيار عالي ميباشد درکل وختم کلام اينجانب از خريدسمندموتور EF7 بنزيني راضي ميباشم شما هم در خريدان شک نکنيد ودر صورت خريد حتماً و حتماً لاستيک را بانمونه خارجي تعويض تا ازچسبندگي و ترمزهاي خوب ان بي بهره نشويد.

بخاطرهمين ايرادات توبازار.ماشين ef7 ذهنيت بسياربدي وجودداره که اينم بخاطرگندکاريهايه ايران خودروست.اما درکل براي مصرف کننده ماشين بسيارخوبي است./اشکان – 34-باسلام،بنده از سال 90با خريد سمندEF7دوگانه،سال 92سورن EF7واکنون هم دنا با موتور EF7 ،از اين موتور استفاده ميکنم،موتور EF7 پرقدرت،کم صدا وبه نسبت کم مصرف است و در شرايط سخت هم من مورد استفاده قرار دادم اين موتور رو و تاکنون با هيچ يک از ايراداتي که راجب اين موتور مطرح ميشه مواجه نشده ام و به نظر من به نسبت موتور هاي مورد استفاده در خودرو هاي توليد داخل عملکرد خوبي داشته و من اين مورد رو به ساير موتور هاي موجود ترجيح ميدم./فنبرزاده از قوچان – 35-سلام بنده يک دستگاه سمند ال ايکس با موتور ملي مدل 93 تکسوز خريدم عيد نوروز باهاش مسافرت رفتم از تهران با 60’ليتر بنزين شروع کرديم تا دزفول رفتم يک شب اونجا مونديم روز داخل شهر گشتي زديم رفتيم به سمت اهواز تو اهوازم يه شب مونديم البته داخل اهواز خيلي گشت زديم فرداش که داشتيم به سمت شيراز ميرفتيم چراغ بنزين روشن شد و من 60تا ديگه بنزين زدم تا شيراز رفتيم کلي گشت تو شيراز زديم با اون ترافيکاي وحشتناکش يه شب مونديم دوباره يه چند جاي ديگه رو رفتيم ديديم باز با ترافيکاي خيلي وحشتناکش بعد از ظهر رفتيم اصفهان رسيدم شب مونديم صبح رفتيم اثار باستانيشو ديديم البته يکي دو تاشو که اينجا هم ترافيک بود فوق وحشتناک که مارو از مسافرت پشيمون کرد و باعث اينکه ما اينقدر زود از شهرا خارج ميشديم و بسمت شهر ديگه ميرفتيم همين ترافيک بود خلاصه بعد از اصفهان بازم60 تا ديگه بنزين زدم رفتيم قم اونجا يه شب خونه اقوام مونديم و با خستگي فراوان اومديم تهران که من بازم بنزين داشتم خيلي کم مصرفه بدون حتي اذيت کوچيک ما اين مسافرتو رفتيم باهاش حال کردم شتابشم که خيلي خوبه من خيلي راضيم – 36-من و دوستم دو دستگاه سمند ال ايکس با موتور اي اف سون و سيستم مولتي پلکس در بهمن ماه سال۹۳ تحويل گرفتيم .

مهرداد موسوي از اصفهان – 24-باسلام,من حدود دو ماه دنا دارم,ازنظر موتوري تو دور اول کند عمل ميکنه ولي دورهاي بعدي عاليه,ولي از نظر جنس داشبورد افتضاحه,برقي خيلي مشکل داره,صداي موتورهم زياد مياد داخل کابين. پيرانشهر – 30-سلام من اخر بهمن ماه يک دستگاه دنا رو از نمايندگى تحويل گرفتم و بيست روز بعد به جاده زدم و تا پايان تعطيلات نوروز ٩٠٠٠ کيلومتر تو جاده هاى کشور رانندگى کردم ماشين بسيار نرمى هست و صندلى هاش نسبت به سمند و سورن خيلى راحت تر هست کروز کنترل توى کفى ها و اتوبان ها خيلى رانندگى راحت ميکنه و عملکرد خوبى روى خودرو دنا داره توى سر بالايي ها و سينه کشى ها هيچ وقت کم نياورد قابليت cvt هم روى خودرو به خوبى خودشو نشون ميده و تعويض دنده رو خيلى کم ميکنه ولى اگر دنا اتومات هم توليد ميکردن عالى ميشد يکى از ايراداتش اينه که غربيلک فرمون به نسبت پايينه و اگر قد بالاى ١٨٠ داشته باشى تو سوار شدن و پياده شدن از ماشين مقدارى دچار مشکل ميشى و اگر ٣-۴ سانت داشبورد رو عقب تر ميکشيدن و يا اينکه توى طراحى جمع تر ميشد اين مشکل هم حل ميشد از نظر موتورى و دور گرفتن اينو بگم که شتاب پارس tu5 رو نداره اما توى دور بالا به راحتى ١٨٠ کيلومتر در ساعت رو پر ميکنه در کل اگر بخوام جمع بندى کنم من از کيفيت داشبورد و داخلى ماشين و موتورى راضيم/عباس – 31-سلام من يه سمند ال ايکس مدل 88 با موتور ملي داشتم که تا دو سال اول از عملکردش خيلي راضي بودم دليلش هم عملکرد خوب روي گاز و برد زيادش بود، منظورم از برد اينه که بعد از هر سوخت گيري گاز تو جاده در حدود سيصد و پنجاه کيلومتر رو طي ميکرد در صورتي که پدرم پارس دوگانه مدل هشتاد و نه داره و تو جاده نهايتاً دويست و بيست کيلومتر رو با هر بار سوخت گيري طي ميکنه.

کيفيت قطعات داخلي کاملا متوسط هست و يکي از محاسن سورن استفاده از فوم نرم روي داشبورد است (برخلاف داشبوردهاي جديد 405،پرشيا و دنا). بین این روغنها دو نوع روغن از نظر مصرف عمومی بیشتر از سایر روغنها مورد استفاده موتورها قرار میگیرند، که آنها را روغن زمستانی با درجة غلظت 30 و روغن تابستانی با درجة غلظت 40 میشناسیم ، بطور مثال اگر در زمستان از روغن تابستانی استفاده شود به دلیل سفت بودن یا زیادی غلظت، فشار روغن موتور بالا رفته و برعکس اگر در تابستان از روغن زمستانی استفاده شود، فشار روغن پائین خواهد آمد که در موتورها به وسیلة درجة فشارسنج روغن نشان داده میشود.

105 ـ وسيله نقليه كشاورزي: به وسايل نقليه موتوري گفته ميشود كه علاوه بر حمل و نقل خود، ادوات ديگر و دنباله بندهاي كشاورزي را نيز جابهجا نموده و يا از نيروي محركه توليدي آنها براي انجام عمليات مختلف كشاورزي استفاده ميشود و شامل انواع تراكتور، كمباين، تيلر و ماشينهاي خودكششي ديگر در بخش كشاورزي است.

سيد محمد ساجدي، تهران – 32-سلام من يه سمند ef7 مدل فروردين ۹۴ دارم تا الان ۲۲۰۰۰ تا کار کرده اوايل خود ماشين يکم اذيت کرد ولي ايراد موتوري نداشت خدارو شکر تا الان هم موتورش خدارو شکر بدون مشکل کار کرده و خيلي نرم و پر نفسه.

با ما تا انتهاء مقاله همراه باشید … ویژگیهای موتور سیکلت خوب با فناوریهای ساخت انجین. تا کيلومتر پنجاه هزار تا الان مشکل و خرج اضافه اي نداشته و در کل اين موتور بيصدا تر از موتورهاي ديگر هستش و مصرف سوختش هم نسبتا کم هست.

با سپاس. حسين احمدي از تهران – 22-سرطان ef7 نوعي جديدي از انواع سرطان هاست.تعويض دسته سيم و گيربکس و صفحه کلاچ و انواع سنسورها حتي سنسورهايي که خود ايرانخودرو نمي دانسته اين سنسورها وجود دارد .تعويض جلوبندي از صفر تا صد هر چندماه يک بار تعويض کيت تعويض دنده.

با تشکر ابراهيمي از مهاباد – 37-با عرض سلام خدمت اعضاي سايت دنده 6 و خوانندگان محترم، بنده خرداد ماه 94يک سورن elx ef7 کلاس 7 رنگ آبي کبود از نمايندگي تحويل گرفتم. تنها ضعف موجود از ديد من نسبت به موتور EF7 گشتاورپايين در دور موتور پايين ميباشدوايلا با شتاب گيري و تعويض دنده مناسب در هيچ سراشيبيي شمارا نااميدنخواهد کرد.

شمعهای معیوب: معیوب بودن شمعها، یکی از عوامل پت پت اگزوز خودرو به شمار میرود. خلاصه مجبور شدم يه واشر چيني خريدم و نصب کردم از اون به بعد سه بار ديگه واشر و يک بار هم واشر و سرسيلندر رو با هزينه هاي گزاف عوض کردم همزمان مشکلات برقي هم خودشون رو نشون دادن به صورتي که کولر و چراغ ها قاطي کرده بودن و چراغ گاز روشن بود اما ماشين از بنزين مصرف ميکرد و…

هدرز چیست؟انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *