مرگ خاموش جوان بوکانی با دود اگزوز ماشین خود

اما باتوجه به مقایسه با نمونه های موجود با بازه قیمتی مشابه، قیمت شورولت کامارو 2020 در ایران در صورت ورود به طور تخمینی رقمی مابین 1 تا 2.5 میلیارد تومان خواهد بود.

شورولت کامارو ZL1 مدل 2020 قدرتمندترین و گرانقیمت ترین نمونه موجود برای این ماسل کار محبوب بوده و با قیمتی در حدود 63000 دلار (1 میلیارد و 40 میلیون تومان) در مدل کوپه و 68000 دلار (1 میلیارد و 120 میلیون تومان) در مدل کانورتیبل عرضه می گردد.

بلافاصله با یک تعمیرگاه تماس گرفته و برای پیگیری بعدی صدا ماشین را اطلاع دهید. سیستم های اگزوز کارخانه سازش هستند، با کاهش سر و صدا معمولا یک امتیاز بالاتر از عملکرد است.

برای عملکرد طبیعی چنگال ، 140 سانتی متر مکعب روغن دوک AU (GOST 1642-50) در هر پر ریخته شد که 20 سانتی متر مکعب بیشتر از مدل قبلی است.

در اصل تفاوتی بین عملکرد موتور و گیربکس نسخه سایپایی و مدل وارداتی وجود ندارد و از نظر کارکرد شباهت زیادی به هم دارند. شورولت کامارو 2020 مانند چندین نسل گذشته، یکی از بهترین خودروهای جهان بوده که امسال نیز به نظر بسیاری از منتقدان و کارشناسان خودرو، در رده بهترین خودروهای اسپرت 2020 جای می گیرد.

تیپ های مجهزتر نیز با استفاده از امکانات فعال ایمنی مانند سیستم نمایش نقاط کور، سیستم هشدار وجود ترافیک در بخش عقبی، سیستم هشدار خروج مسیر حرکت خودرو از بین خطوط جاده، از امنیت بالاتری نسبت به مدل های پایه برخوردار خواهند شد.

شورولت کامارو SS مدل 2020 در این تیپ با قیمتی در حدود 43000 دلار (710 میلیون تومان) در مدل کوپه و 49000 دلار (810 میلیون تومان) در مدل کانورتیبل با موتور V8 و گیربکس 6 سرعته دستی به فروش می رسد.

قیمت شورولت کورولت ZL1 مدل 2020 نیز رقمی مابین 63000 دلار (1 میلیارد و 40 میلیون تومان) در مدل کوپه و 68000 دلار (1 میلیارد و 120 میلیون تومان) در مدل کانورتیبل بوده و علاقمندان ابرخودروها می توانند با این رقم، به جدال با آلمانی های گرانقیمت بپردازند.

به این ترتیب، نمونه ای که در بازار آمریکا با پرداخت ماهیانه رقمی در حدود 400 دلار (کمتر از 7 میلیون تومان) به صورت Lease برای 4 سال یا پرداخت 20 ماه حقوق در اختیار مشتریان قرار می گیرد، به پس انداز و ذخیره سازی کامل نزدیک به 20 سال (دقیقا 232 ماه) حداقل حقوق و دستمزد 99 نیاز خواهد داشت.

اما مطابق سوپراسپرت های آمریکایی، کیفیت ساخت کابین پایین تر از کیفیت پیشرانه و طراحی بدنه بوده و نمی توان انتظار محیطی لوکس و مجلل را از کابین داشت که البته این مساله به هیچ وجه اهمیتی برای رانندگان این اسب وحشی ندارد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *