مرگ خاموش جوان بوکانی با دود اگزوز ماشین خود

اکسید نیتروژن، به دلیل فشار و دمای زیاد در درون سیلندر شکل میگیرد. این نمونه دارای موتور بی ام دبلیوی 139 با 14 سیلندر که قدرتی معادل 1529 اسب بخار را فراهم می کرد .

با کلاچکردن میتوان ارتباط بین موتور و جعبه دنده را برای مدت کوتاهی قطع و پس از رها کردن کلاچ، دوباره آن را برقرار نمود.

برای درک بهتر موضوع می توانید این شباهت موضوع در هنگام سوخت گیری بنزین مقایسه کنید.حال ترجیح می دهید خودتان سوخت گیری نمایید یا کارمند پمپ بنزین؟ کابین خلبان مستقیم پست موتور بود و هواپیما به سرعت 601 کیلومتر در ساعت نیز در وزن سبک دست می یافت .

از این رو موتور جدید ارتقا یافت. مانند کوروت، F تایپ کوپه جدید نیز کار خود را بدون عیب و نقص انجام میدهد.

یک واحد عملیاتی از این جنگنده تشکیل شد تا ارزیابی عملیاتی انجام شود ولی مشکل همچنان باقی بود و موتور دچار مشکل خفگی بود از طرفی به شکل عجیبی موتور جدید دارای گرمایی بالای بود و دمای سرسیلندر بسیار بالا می رفت.

جنگنده فوک ولف 190 (که در مقاله با نام 190 خوانده می شود) پرنده ای دو باله و تمام فلزی بود که از دو ارابه جمع شونده زیر بالها بهره می برد.

در ان زمان موتور شعاعی عملا دیگر در طرح های اروپایی استفاده نمی شد و موتور های خطی روی جنگنده ها نصب م می شد . FW-190V1 :نخستین نمونه ای که به پرواز درامد و چند پیش نمونه از ان نیز ساخته شد.

FW-190A0: این نمونه در نوامبر سال 1940 وارد تولید شد و 28 فروند ان ساخته شد. بعد از چند پیش نمونه موتور با موتور ارتقا یافته BMW801 تعویض شد که 1539 اسب بخار قدرت داشت. همچنین در پیش نمونه ها بعد شکل سکان عمودی تعویض شد و بدنه تقویت شد .

این مسلسل ها به دلیل قرار گرفتن در راستای مستقیم دید خلبان دقت بالای داشت .دارای یه لایه زره در زیر بدنه و دور موتور بود و بخش های از بدنه نیز زره بیشتری داشت.

دارای یک ملخ سه تیغه با گام ثابت بود و دارای چهار مسلسل شامل یک مسلسل 7.92 م م و یکی مسلسل 13 م م در ریشه هر بال بود.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *