ماشین فیلتر اگزوز

مبدل های کاتالیزوری در موتورهای دیزلی به کاهش ذرات معلق کمک می کنند (غالبا دوده)، اما خیلی کم. یک مزیت بزرگی که سراتو کوپه نسبت به بقیه کوپه های بازار دارد فضای سرنشین عقب آن است.همانند تویوتا جی تی 86 غیر قابل استفاده و مثل جنسیس کوپه احساس خفگی نمی کنید.شیشه های بزرگ هم به نورگیری هرچه بیشتر کمک کرده اند.در جای پا و زانو برای افراد بیشتر از 170 سانتی متر کمی مشکل ایجاد می کند ولی در کل فضای عمومی ردیف عقب نسبت به خیل عظیمی از کوپه های بازار به مراتب بهتر است.البته منظور این نیست که بخاطر یک نکته که قابلیت بزرگنمایی دارد از خرید کارکرده جنسیس کوپه یا صفر تویوتا خلاص شوید و سراتو کوپه را انتخاب کنید!

بنابراین ، برای فرکانس های متعدد ، غنی سازی بیش از حد مخلوط به دلیل این واقعیت است که همان حجم هوا ابتدا از طریق کاربراتور از محفظه احتراق به فیلتر حرکت می کند و سپس در همان چرخه به عقب برمی گردد.

زدن پیستون نشانه نیاز موتور به تعمیر است . ولی اگر همیشه از اگزوز دود آبی میاد، روغن سوزی مربوط به ضعیف شدن رینگ پیستون میشه.

البته دلیل دیگری مانند یاتاقان ماشین و پیستون هم میتوانند باعث ایجاد صدای تق تق باشد اگر صدا از این دو باشد ممکن است آسیب جدی به موتور وارد شود.

فرمان را در حالت اسپرت قرار می دهم.شتاب گیری آغاز می شود.گیربکس خوب عمل کرده و دنده ها را در تایم مناسب و بدون ضربه تعویض می کند.شیشه های اتومبیل را پایین می دهم تا حداقل کمی صدای موتور را بشنوم.اصولا یکی از جذابیت های مهم خودرو های اسپرت صدای زیبای آنها است اما اگر زمانی سراتو کوپه خریدید حتما به فکر یک کیت اگزوز مناسب باشید.خودرو در دور های بالا و تعویض دنده صدای غرش خفیفی داشت.

این دستگاه با الکتروموتور و فن سانتریفیوژ تعبیه شده در آن عمل مکندگی. بنابراین، بهتر است به تعمیرکاران ماهر در این زمینه مراجعه کنید. به بررسی صندلی ها می پردازم.نکته قابل توجه آنکه چه صندلی را تا انتها عقب داده و ارتفاع کم کرده و چه کاملا بالا بیاورید دید اطراف خوب است و مشکلی در این باب نیست.

خودرو های اسپرت همیشه باب میل افراد جوان واقع بوده است.در این میان خودروهایی که دو درب داشته و در کلاس کوپه قرار می گیرند به دلیل زیبایی بیشتر و باز بودن قلم طراح در هر چه بیشتر دمیدن روح اسپرت در این وسیله نقلیه بیشتر مورد توجه افراد زیر 35 سال هستند که تعداد افراد خانواده آنها زیاد نیست و یا هنوز خانواده تشکیل نداده اند.حال اگر یک خودروی چهار درب و سدان را به یک کوپه دو درب تبدیل کنیم در عمل به دنبال مشتریانی می گردیم که یک خودرو با فضای نیمه خانوادگی با چاشنی اسپرت هستیم که کمی غلظت طراحی آن عمیق تر باشد.

به چند پیچ پشت سر هم می رسم.بدون هیچ پیش فرضی با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت پیچ طولانی و تندی را طی می کنم.عبور از پیچ حدودا 4 ثانیه زمان می برد.صدای عمل کردن صحیح و به هنگام سیستم پایداری به گوش می رسد.فرمان سفت ؛ عالی عمل می کند و من با ریز فرمان هایی جهت حفظ لاین هنگام پیچیدن اتومبیل را تنظیم می کردم.173 اسب بخار بر روی دو چرخ که متاسفانه دیفرانسیل جلو هم هستند و تمایل زیادی به خروج از پیچ دارند دقیقا مناسب است.این قدرت شاید با موتور 201 اسب بخاری توربو شارژ 1.6 لیتری آن نیز بهتر شود اما بنظر می رسد بیشتر از آن قدرت برای یک اتومبیل دیفرانسیل جلو صلاح نیست.

البته اگر این اتومبیل را از نمای عقب و در دور دست ببینید و یا فوکوس چشم هایتان را بر روی عکس داخل سایت تار کنید نمایی قریب به عقب خودروی میتسوبیشی لنسر را مشاهده خواهید کرد.شاید طراحان آن از خشونت لنسر الهام گرفته باشند اما به هیچ وجه این یک کپی کاری آشکار نیست که بتوان به آن ایرادی وارد کرد زیر تفاوت ها هم به میزان شباهت ها زیاد هستند.

هنگامی که به نمای عقب خودرو می رسیم موضوع کمی جذاب تر می شود. نکته ی قابل توجه ،قوسی است که بالا و انتهای صندوق بار خودرو داده شده که علاوه بر بهبود و ایجاد شرایط ایرودینامیک بیشتر زیبایی نمای عقب را دو چندان کرده است.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *