ماشین فیلتر اگزوز

محور عقب و پیشرانه آن تولید شرکت مونوکو می باشد . به دلیل نوسانات شدید ارزی ،خرید آنلاین محصول تا اطلاع ثانوی مقدور نبوده و جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمائید .

البته برای آنکه توماهاک می توانست جایگاه خودش را در بین رقیبانش حفظ کند ، باید حرفی برای گفتن می داشت .جذابیت رانندگی داج توماهاک بیشتر به دلیل پیشرانه قدرت مند و طراحی ظاهری آن است . البته داستان به اینجا ختم نمیشود چرا که در این مرحله بخش اکسید کننده کاتالیست وارد عمل شده و هیدروکربن های نسوخته و مونو اکسید کربن را در سطح پلاتین و پالادیوم کاتالیزور اکسید میکند و آنها را به دی اکسید کربن تبدیل میکند.

علاوه بر این با توجه به نوع سنسورهای نصب شده توسط سازنده، زمان واکنش برای موتور های برقی نیز می تواند متفاوت باشد. توماهاک با این قدرت و یک گیربکس دو سرعته در مدت زمان ۲/۵ ثانیه سرعت خود را از حالت سکون به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رساند و راننده آن می تواند ماکزیمم سرعتی بیش از ۴۸۰ کیلومتر در ساعت را تجربه کند .

قرار است یک دوچرخه الکتریکی جدید الفنت (Elefant) بهعنوان مدل ۲۰۱۹ عرضه شود؛ اما اگر کسی طرفدار مدل قدیمی دوچرخه الفنت باشد ممکن است چندان کیفیت مورد انتظار را از خود نشان ندهد. این خانوادهای است که از یک دوچرخه معمولی تا یک دوچرخه کاملا الکتریکی وسعت دارد؛ اما تفاوتهایی نیز دیده میشود.

یک دست رینگ از جنس فیبر کربن، آلیاژ منیزیوم یا آلومینیوم میتواند خودروی شما را سبک کند، همینطور جیبتان را! ظاهرا اولین مدل دوچرخه الکتریکی کاگیوا با پلتفرم سبک MX از آلتا ردشیت (Alta Redshift) عرضه خواهد شد.

گمانهزنیهایی شده که آگوستا در حال توسعه یک پیشرانه هیبریدی الکتریکی-بنزینی جدید بهجای دوچرخه الکتریکی است. با نگاهی به این مجموعه میتوان دید که یک خانواده وجود دارد. پتانسیلی عالی در آن وجود دارد و ما در حال ایجاد پروژه دیگری با نام کاگیوا هستیم.

پیشرانه تومتهاک به راحتی می تواند در دور موتور ۵۶۰۰ دور در دقیقه ۵۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند و ماکزیمم گشتاور آن در دور موتور ۴۲۰۰ دور در دقیقه به ۷۱۲ نیوتن متر خواهد رسید .

با توجه به کم صدا بودن و گشتاور بالا در موتور های ساخت Bajaj مثل پالس Pulsar بر آن شدم تا توضیحی بر نحوه عملکرد آن بدهم.

صندلی های اسپرت و پوشش سنساتک برای کنسول جلو که بافت نرمی دارد بر زیبایی های فضای داخل کابین افزوده است. طراحان سیستم ترمز آن ، برای جفت چرخ های جلو ، مجموعا ۱۶ پیستون آلمینیومی تعبیه کردند که راننده می تواند توسط پدال دستی آن را فعال کند .

لازم به ذکر است که راننده با کنترل پدال پایی هم می تواند سیستم ترمز عقب را فعال کند که به صورت مجزا برای هر چرخ از ۴ پیستون آلمینیومی استفاده شده است . چنانچه به تیونینگ خودرو علاقه دارید، میتوانید با استفاده از کیت اگزوز، قدمی در این راستا بردارید و خودرتان را اسپرت کنید.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *