ماشین فیلتر اگزوز

بطور کلی اگزوز با كاهش تلفات ناشی از فشار معكوس گازهای خروجی سبب ذخيره كردن بيشتر قدرت توليدي موتور و در نهايت قدرت خروجی دیزل ژنراتور می گردد. در صورتی که سیستم سبب ایجاد فشار برگشتی زیادی در دیزل ژنراتور شود و دود خروجی از اگزوز به صورت کامل خارج نشود این امر سبب می شود که مصرف سوخت دیزل ژنراتور افزایش یابد ، عمر دیزل ژنراتور کاهش پیدا کرده و همچنین سبب کم شدن کارایی و راندمان دستگاه و خرابی های ناشی از آن می شود.

مزاياي نوع فلزي نسبت به سراميكي، مقاومت بالاتر در برابر ضربه و حرارت، قابليت كاهش ضخامت ديواره (داراي تعداد سوراخ بيشتر يا cpsi بالاتر) و افت فشار كمتر و گرم شدن سريعتر است.

البته عایقی که در جداره این نوع از اگزوزه ها استفاده می شود علاوه بر بحث صدا ، دمای جداره بیرونی اگزوز را هم به شدت کاهش می دهد که تاثیر مهمی در کاهش دمای محیط خواهد داشت و البته که از انتقال حرارت اگزوز به تجهیزات جانبی موتور نیز جلوگیری خواهد کرد .

منبع اگزوز ساده که یک منبع تو خالی می باشد صرفا ضربات اگزوز را گرفته است. منبع اگزوز ساده چیست؟ مکان نصب اگزوز در انتخاب نوع اگزوز و میزان کاهش صدا موثر خواهد بود .مکان شما مسکونی ,ادارای یا صنعتی است ؟

یکی از بهترین راهها برای اینکه مطمئن شویم مایع خروجی آب است یا ماده دیگر، این است که رنگ دود خروجی از اگزوز خودرو را به دقت مشاهده کنیم. از سایلنسر اگزوز دیزل ژنراتور خفه کننده راکتیو یا منعکس شده برای کاهش نویز با فرکانس پایین در حد متوسط استفاده می شود.

قسمت متقاضی فرم سفارش ساخت تعمیر اضطراری را همراه با فرم سفارش ساخت تعمیر به طور کامل تنظیم و نقشه یا نمونه را به عنوان داده های فرم به آن ضمیمه می نماید.

سایلنسر اگزوز یا خفه کن ترکیبی (Combination Silencers) : این نوع سایلنسر اگزوز دیزل ژنراتور از ترکیب دو روش فوق ساخته می شوند.

2- زمانی که سوپاپ دود وگاز باهم برابر است باید در سیستم فوق از یک سوپر شارژ استفاده کنیم تا اینرسی سوخت و هوا جبران شود و روش شناخت سوپاپها در این نوع به این صورت است که رنگ این دو سوپاپ فرق می کند سوپاپ گاز رنگی مایل به سفید و سوپاپ دود رنگی مایل به قهوه ای وسیاه دارد.

در واقع ارزان ترین روش سایلنت نمودن دیزل ژنراتور روش استفاده از سایلنسر اگزوز می باشد. گازهای کاتالیستی خروجی اگزوز دیزل ژنراتور شامل گازهای زیادی هستند. از فیلترهای ماده تیتانیوم برای کاهش دادن میزان بخار اگزوز استفاده می شوند.

همانطوریکه موتور خیلی گرم، قدرت و کشش ندارد موتور سرد نیز بخوبی کار نخواهد کرد و برای این که آب رادیاتور در حد نرمال و تقریباً ثابت بماند یعنی بطور اتوماتیک تنظیم شود از ترموستات استفاده شده است. کاتالیزور امروزه قطعه مهمی در از بین بردن آلایندگی خودروست که وجود آن برای تمامی اتومبیل ها ضروری است به طوری که در صورت نداشتن آن در برخی کشور ها، خودرو معاینه فنی و اجازه استفاده نخواهد داشت.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *