ماشین فیلتر اگزوز

بسیاری از وسایل نقلیه بزرگ مانند کشتی و یا قطار نیز نه تنها برای تامین روشنایی و برق مصرفی بلکه برای نیروی محرکه نیز از آن استفاده میکنند استفاده از ژنراتور حرکت یکنواخت و قدرتمند تری را به وسیله نقلیه میبخشد.

ژنراتورها توان مختلفی داشته و نوع دیزلی آن توان تولید برق بالایی داشته و جهت تامین برق منابع سه فاز صنعتی به کار گرفته میشود. معمولا برای ژنراتورهای کوچک از کابین سایلنت استفاده میشود این کابینها به لحاظ نوع کاربرد تفاوتی با کانکس ندارند وجه تمایز آن با کانکس سایلنت در ابعاد آن است که متناسب با سایز ژنراتورهای کوچک میباشد همچنین دسترسی به تمام بخشهای کانکس از بیرون و توسط بازشوها میباشد.

کانوپی سایلنت ,اتاقک صداگیر یا اینکلوژر یک محفظه فلزی است که برای کاهش صدای دیزل ژنراتور , ژنراتور گازسوز یا کمپرسور براساس ابعاد و شرایط تجهیز مورد نظر طراحی میشود تا صدای تولید تجهیز را به سطح صدای استاندارد برساند .کانوپی سایلنت برای دسترسی به تجهیز در طرفین دارای در و در برخی نمونه ها پنجره شیشه ای می باشد تا بتوان تجهیز داخل کانوپی را همیشه تحت نظر داشت .همچنین یک کانوپی سایلنت براساس نوع تجهیز و شرایط کار آن میتواند دارای مخزن سوخت روزانه ,هیتر ,فن تخلیه هوای کابین ,باکس تابلو کنترل ,سایلنسر اگزوز باشد .

رنج کوچک موتور ژنراتور معمولا جهت تولید برق مصرفی منازل، فروشگاهها، ادارات کوچک که به شبکه برق شهری دسترسی ندارند استفاده میشود.

بر اساس استاندارد محیط های شهری,کارخانجات ,بیمارستان ها ,مناطق مسکونی دارای یک عدد مشخص برای آلودگی صوتی مجاز می باشند در صورتی که تجهیزی در این امکان باشد که صدایی بالاتر از استاندارد تولید کند یا برای ساکنین و کارکنان مزاحمت ایجاد کند میتوان توسط روش هایی صدا را به سطح صدای استاندارد رساند .روش کم هزینه در صورتی که کارفرما قصد هزینه بیشتر برای کاهش صدا را نداشته باشد استفاده از سایلنسر اگزوز می باشد که از طریق لینک زیر میتوانید راهنمای خرید سایلنسر اگزوز را مطالعه نمایید .

اما در صورتی که کارفرما بخواهد تا حد ممکن صدا کاهش پیدا کند که کاملا مزاحمت صوتی را از بین ببرد می بایست از کانوپی سایلنت استفاده کند ,تا هم صدای خروجی اگزوز و هم صدای جانبی موتور به صورت همزمان خنثی شوند زیرا که در روش استفاده از سایلنسر اگزوز صدای جانبی موتور کاهش پیدا نخواهد کرد .

اگزوز: برای خروج دود موتور از داخل کانوپی دیزل ژنراتور، اگزوز کار گذاشته میشود. ما در پیا صنعت در تلاشیم تا بهترین انواع اگزوز پژو را تولید کنیم به گونه ای که بتوانیم رضایت مشتریان و استاندارد های جهانی این محصولات را کسب کنیم.

5. کاهش صدای دیزل ژنراتور تا سطح ۷۵ db برای انواع دستگاه در سایزهای مختلف. سپس برای اولین بار 35 دقیقه تمرین کردم.

جداساز سوخت / صافی بنزین: این فیلتر سوخت مایع برای حفاظت از اجزای دیگر دیزل ژنراتور از خوردگی و آلودگی است. البتـه پورشــه هـم بــرای رسـیدن بـه گشــتاور و اسـب بخار مـاکزیممش درحـالی دور موتورهــای بـاﻻتری روی ۶۴۰۰ و ۶۰۰۰ دور تعریف کرده بود که برای جنسیس ۶۳۰۰ دور برای اسب بخار و ۴۷۰۰ دور برای ماکزیمم گشتاور تعریف شده بود ولی برای کـل کل جـدی دو رقیـب کــه رقیـب المانـی موتور ضعیف تری داشت تنها این فاکتورها کافی نبود و درگذر از ۳۰۰ متر بــود کــه ناگهـان جنسـیس از باکستر فاصــله گرفـت و با رســیدن بـه ۴۵۰ و ۵۰۰ مــتراین فاصــله را بیشتر و جلو افتادن کوپه کره ای از رقیب المانی مشهودتر شد.

با سوختن واشر سرسیلندر پراید، عملکرد موتور نیز افت پیدا کرده و احتمالا حین رانندگی متوجه این مورد خواهید شد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *