ماشین فیلتر اگزوز

البته اگر این اتومبیل را از نمای عقب و در دور دست ببینید و یا فوکوس چشم هایتان را بر روی عکس داخل سایت تار کنید نمایی قریب به عقب خودروی میتسوبیشی لنسر را مشاهده خواهید کرد.شاید طراحان آن از خشونت لنسر الهام گرفته باشند اما به هیچ وجه این یک کپی کاری آشکار نیست که بتوان به آن ایرادی وارد کرد زیر تفاوت ها هم به میزان شباهت ها زیاد هستند.

روی فرمان کنترل تنظیمات ضبط وجود دارد و در نسخه اتوماتیک، کروزکنترل هم روی فرمان قرار دارد. وقتی یک سراتو سایپایی را کنار یک مدل وارداتی قرار میدهید، کاملا متوجه برتری رنگ نسخه وارداتی میشوید.

در نسخه دندهای سیستم تهویه به صورت دستی قرار دارد و در مدل اتوماتیک، به صورت تهویه خودکار نصب شده است.

دومین مشکل تعویض سیستم اگزوز این است که نصب آن مدت زیادی طول میکشد. این سنسورها را هم سایپا در مدل غیرفابریک برای مشتریان نصب میکند. در برخی نسخههای سراتو، مانیتور با پخش DVD و دوربین عقب وجود دارد که شرکت سایپا به صورت آپشن، نسخه غیرفابریک مانیتور را تحت گارانتی خود برای مشتریان نصب میکند.

در انتخاب محل نصب دیزل ژنراتور باید دقت کرد که محل نصب به گونه ای باشد که برای انجام عملیات سرویس و نگهداری موتور مانعی بر سر راه سرویس کار وجود نداشته باشد.

در دسته بندی های مختلفی که برای فن آکسیال مطرح گردید، می توان چهار دسته اصلی را بر اساس محل کاربرد، برای فن آکسیال خذال در نظر گرفت.

بطور کلی خط دودهای اگزوز را نباید دست کم گرفت. بنابر اعلام رسمی این شرکت، لامبورگینی 1.5 میلیارد یورو برای توسعه خط تولید خود در نظر گرفته است تا میزان انتشار گازهای آلاینده این محصولات را تا سال 2025 به نصف کاهش دهد.

شرکت تولیدی و صنعتی پارس اگزوز در سال 1353 تاسیس گردیده و همزمان تولید اگزوز انواع خودرو را با ایجاد نظام مدیریت کیفیت به طور موثر آغاز نموده است.

روشن کردن خودرو با سوییچ انجام میشود و مدل استارتردار از جانب سایپا تولید نمیشود. البته در تمام مدلهای وارداتی هم این تزیین وجود ندارد و بیشتر در مدل 2000 سیسی وارداتی، میتوانید دنبال سر اگزوز کرومی بگردید. اصلیترین تفاوت کیفی در سراتو سایپا و نسخه وارداتی، در رنگ ماشینهاست.

در صورتی که در نسخه وارداتی، مدلهایی با ایربگ جانبی جلو و پردهای کامل هم وجود دارد. یکی از امکاناتی که در سراتو حذف شده است و واقعا جای سوال دارد، سنسور پارک دنده عقب است. اگر به طور واقعبینانه بخواهیم در مورد دنده پشت فرمان سراتو نظر بدهیم، واقعا آپشنی است که جز ظاهر کاربرد خاصی ندارد و در سرعت تعویض دنده هیچ تاثیر مثبتی نمیگذارد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *