ماشین فیلتر اگزوز

برای استفاده از این کالا در زمینه تجاری، ممکن است نیاز به احداث و نصب یک مخزن سوخت خارجی در کنار این محصول باشد. در کنار پیشرفت های تکنولوژیکی در فناوری ارتباطات سیار، سایر صنایع نیز به طور مستقیم شروع به تجدید نظر کردند.

پمپ سوخت: جهت نقل و انتقال سوخت از مخزن اصلی به مخزن فعلی به کار برده می شود .پمپ سوخت به طور معمول الکتریکی اداره می شود. پمپ هنگام پایین بودن فشار مدار سوخت رسانی (قبل از پمپ انژکتور و مابین پمپ اولیه و پمپ انژکتور)، به صورت الکتریکی به کار افتاده و مقدار افت جریان و فشار سوخت راجبران می کند.

سیستم خنک کننده و پمپ آب باید بعد از هر 600 ساعت و فیلتر هوایی پس از هر 2400 ساعت کارِ دیزل ژنراتور تمیز گردد. از آب گاهی اوقات به عنوان مایع خنک کننده برای دیزل ژنراتور استفاده می شود.

این موضوع ربطی هم به شرکت سازنده خودرو یا نوع واشر سرسیلندر استفاده شده ندارد. گاهی اوقات از هیدروژن به عنوان خنک کننده سیم پیچ های استاتور برای سایزهای بزرگتر استفاده می شود.

3. دوار یکسو کننده ها: تبدیل کنونی به جریان AC به DC – جریان AC تولید شده توسط سیم پیچ های تحریک و تبدیل آن به جریان DC را اصلاح می نماید.

اتصال به لوله از مخزن سوخت به موتور دیزل ژنراتور: خط عرضه هدایت سوخت از مخزن به موتور و خط بازگشت هدایت سوخت از موتور به مخزن. ضروری است که خنک کننده و سیستم تهویه، گرمای حاصل دیزل ژنراتور را به خارج هدایت نماید.

در نتیجه مقداری از سوخت بدون سوختن وارد مسیر خروجی خواهد شد و گرمای اگزوز میتواند پدیده بکفایر را پدید آورد. اگر داشتن یک خودرو سالم و بدون عیب و نقص فنی برای شما مهم است؛ توجه به عیب یابی خودرو از روی صدا، اصلی ترین توصیه به شماست.

1. رگولاتور ولتاژ: تنظیم کننده ولتاژ جهت بخش کوچکی از خروجی ژنراتور است که ولتاژ AC را دریافت کرده و آن را به جریان DC تبدیل می نماید. در این وضعیت یعنی وقتی اگزوز به اندازه زیادی گرم شده است، می بایست خروج آب از اگزوز بصورت بخار نمایان شود، اگر وقتی حرارت اگزوز خیلی بالا است و هنوز حجم زیادی از قطرات آب از گزوز خارج می شود، لازم است تا به نمایندگی مجاز مراجعه کرده تا موتور خودرو از جهات مختلفی بررسی گردد.

بررسی سطح مایع خنک کننده به صورت روزانه ضروری است. و پیچ ها (یا ستدس ها) به این موضوع پیچیده می شوند، برای بستن صدا خاموش کننده به قاب. اما اصلیترین دلیل کم کردن آب رادیاتور پراید، وجود مشکل در لولههای رفت و برگشت آب است که برای رفع این مشکل، بهتر است تمرکز خود را روی این موضوع قرار دهید.

کسی نمیتونه منکر این بشه که تو انجین 4 زمانه هر چقدر تخلیه راحتر و بهتر صورت بگیره به همان اندازه زمان و سرعت شارژ سیلندر و راندمان و گشتاور موتور زیاد میشه تو طراحی هدرز و کاتالیزور هم مهندسین سعی میکنن که حداقل افت و تاثیر منفی وجود کاتالیزور رو تو تمام سیستم اعمال کنن ولی اینکه بگیم بودن یا نبودنش تاثیری نداره ی کم منطقی نیست.

هدرز چیست؟انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *