فروش ماشین سنگزنی شیر اگزوز

به همین دلیل است که اکسیدهای نیتروژن مضر (NOx) در دود لوله های خروجی خودروها ایجاد می شوند که بر وضعیت جو تأثیر منفی می گذارد و حتی منجر به اصطلاح باران اسیدی می شود. در اینجا قطعات الکترونیکی یا به عبارت بهتر “انژکتورها” مسئول تامین هستند.

تمامی وسایل های نقلیه باید کاتالیزور داشته باشند و نداشتن آن خلاف قانون است .اگر متوجه خرابی کاتالیست خودروی خود شده اید حتما برای تعویض آن اقدام کنید تا به موتور و سیستم الکترونیکی خودرو آسیب جدی نرسد.قیمت کاتالیست ها بستگی به برند انتخابی و نوع ماشین دارد.

پس این مطلب را تا آخر مطالعه کنید. TS300 علاوه بر طراحی تخصصی داخلی خود که موجب ایجاد صدایی دلنشین و زیبا میشود ، با بهره وری از سیستم سایلنسر توانایی ایجاد دو حالت صدای اسپرت و فابریک را در خود جای داده است تا علاقه مندان بتوانند علاوه بر زینت بخشیدن به خودروی خود ، با خیالی راحت از صدای گاز دادن خود نهایت لذت را ببرند و در مواقع نیاز با نصب آسان و راحت قطعه سایلنسر صدای خودرو را به حالت فابریک برگردانند.

23 – باز کردن در وسیله نقلیه بدون رعایت احتیاط در حرکت و توقف . این به این دلیل است که سوخت در محفظه مشتعل نمی شود و به دلیل رطوبت آن ، به شکل بدون پردازش وارد صدا خفه کن می شود (به عنوان یک قاعده ، چنین موتوری در ابتدا به شدت “ترویت” می شود).

به دلیل عدم وجود شناور در یک سیستم با انژکتور، علل و حذف آنها اساساً متفاوت خواهد بود. چون خودروی سرسنگینی بود ؛ در ایران به پژو آخوندی مشهور شد.

این فیلترها بین خروجی کاتالیست و خروجی اگزوز قرار میگیرند و به کمک همین فیلترها است که تمامی خودروهای عرضه شده در بازار اروپا توانایی رسیدن به استاندارد یورو 6 را دارند. این قطعه، گازهای سمی را به آب، دیاکسیدکربن و گازهای کم خطر تبدیل میکند.

اما برای از بین بردن این تهدید سمی و کاهش میزان سرب در دود ، خودروهای دیزلی مجهز به “فیلتر ذرات” هستند. به عنوان مثال ، در اتومبیل های بنزینی ، چنین نقصی منجر به جایگزینی کامل کاتالیزور می شود.

در اصل ، بسیاری از دارندگان خودرو توجه خاصی به دود لوله اگزوز ندارند ، اگر مقدار آن پس از گرم شدن کامل خودرو کاهش یابد و در حین حرکت دود به طور کامل از بین برود. این امر حتی با غفلت از مشکلی مشابه در خودروهای دیزلی همراه است.

شایان ذکر است که این دود بسیار خطرناک است. برای شروع ، باید گفت که محصولات سوختن سوخت دیزل به طور پیشینی رنگ تیره تری نسبت به نمونه های بنزینی تولید می کنند. با این حال ، باید در نظر داشت که احتراق بنزین نه بر روی اکسیژن خالص ، بلکه با کمک هوای معمولی ، در بیشتر قسمتها از نیتروژن انجام می شود.

این نقص ، همانطور که معمولاً اتفاق می افتد ، در علت بروز آن پنهان است. ظاهر چنین دودی تحت تأثیر نوع سوخت ، بنزین یا سوخت دیزل قرار نمی گیرد ، زیرا علت این مشکل نشان دهنده خرابی سیستم تامین سوخت است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *