فروش ماشین سنگزنی شیر اگزوز

در نتیجه بقایای روغن را به طور کامل پاک می کند. در واقع یکی از اصلی ترین وظایف اگزوز خودرو هم کاهش میزان صدای خروجی از همین طریق تبدیل انرژی می باشد.

بسیاری از مشکلات مربوط به افت توان موتور، ممکن است از طریق روشن شدن چراغ چک نشان داده شوند. بیشتر مشکلاتی که در ارتباط با افت توان تشخیص داده میشوند، ممکن است به مبدل کاتالیستی، سنسور هوا، سنسور گاز O2 یا وایر شمع ها مربوط باشند.

استفاده از اسکنر عیب یاب میتواند سیلندری که خوب کار نمیکند را تشخیص بدهد، ولی این فقط اولین قدم برای عیب یابی و بر طرف کردن آن است. معمولاً سه دلیل برای بد کار کردن موتور وجود دارد: جرقه نزدن شمع ها، تراکم بد یا ترکیب نا مناسب بنزین با هوا.

از آن جایی که کار فیلتر، گرفتن مواد زائد از بنزین است، خودش هم به تدریج کثیف میشود و پمپ بنزین باید شدیدتر کار کند تا بنزین مورد نیاز موتور را از میان فیلتر عبور بدهد.

اگر شمع ها کثیف شده یا وایر آن ها معیوب شده باشد یا سر دلکو ترک خورده باشد، شمع ها خوب جرقه نمیزنند، در این حالت مخلوط بنزین و هوا وارد سیلندر میشود ولی پیش از این که احتراق صورت بگیرد از آن جا میگریزد و معمولاً از میان واشر سر اگزوز یا واشر سرسیلندری که نشتی داشته باشند خارج میشود.

اگر پس از بیرون کشیدن گیج روغن (زمانی که موتور نسبتا گرم است) متوجه شدید که روغن به رنگ شیری (نسکافهای) در آمده و شمایل عادی ندارد، به احتمال زیاد واشر سرسیلندر سوخته و آب موتور به سمت مجاری روغن راه پیدا کرده است.

با همه این تفاسیر، اگر هیچ کدام از دلایلی که در بالا ذکر شدند دلیا اصلی افت توان موتور شما نیستند، بهتر است مبدل کاتالیستی را بازرسی کنید. تیونینگ درب ها ممکن است در دو زاویه متفاوت صورت گیرد. کاتالیزور سه گانه وظایف کاتالیزور دو گانه و همچنین کاهش سطح اکسیدهای نیتروژن و تبدیل آن به اکسیژن و نیتروژن را به صورت همزمان پشتیبانی میکند.

اگر خودرو شما بعد از سال 1996 تولید شده است، با دیاگ زدن بهتر میتوان به ایرادها پی برد. این پیشرانه نسبت تراکم ۱۱:۱ داشته و توانایی تولید حداکثر ۱۸ اسب بخار قدرت در دور ۹۵۰۰RPM و ۱۴ نیوتونمتر گشتاور در دور ۷۰۰۰RPM را دارد.

بهتر است در اولین فرصت فشار بنزین خودرو خودتان را چک کنید. ممکن است آلودگی های بنزین در باک رسوب کرده باشند. ۴- سامانه چرخبندی و ترمزها: بهطور متوسط در هر ۹۰۰۰۰ کیلومتر مسافت پیموده شده یا هر شش سال کار خودرو هر چرخ حدود ۹۵ میلیون بار چرخش میکند.

با این که مبدل های کاتالیستی معمولاً به گونه ای طراحی میشوند که تا پایان عمر خودرو بتوانند کار کنند، ولی گاهی اوقات ممکن است از کار بیفتند. اگر سوراخ کوچک است، به یک اپوکسی مقاوم به گرما نیاز دارید.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *