عیب یابی مشکل ماشین / تشخیص ایراد خودرو از طریق رنگ دود اگزوز

همیشه موقع شستشو مواظب باشید که آب وارد اگزوز خودرو شما نشود. اجزای مختلف اگزوز پراید که از آن ها نام بردیم مانند منیفولد، انبار اگزوز، لوله های رابط و … تزریق سوخت توسط ECU مهندسی شده که با کمترین میزان مصرف سوخت بیشتر قدرت را تولید می کند و همین امر باعث کاهش مصرف سوخت وکاهش گازهای خروجی از اگزوز این نوع موتورهای دیزلی می شود.

صداها و نشانه های غیر عادی که با گاز دادن و رها کردن گاز شنیده می شوند با فشار دادن پدال گاز، ورودی هوا و سوخت به موتور افزایش پیدا کرده و دور موتور بالا می رود. این موتور قدرت ۲۰۳ اسب بخار در ۶ و ۶۰۰ دور در دقیقه و ۱۸۴ پوند فوت گشتاور در ۵۰۰۰ دور در دقیقه دارد.

کرولا: تویوتا کرولا هاچ بک با موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی با قدرت ۱۶۸ اسب بخار و گشتاور ۱۵۱ پوند فوت عرضه میشود. هشت سرعته اتوماتیک تنها گزینه انتقال قدرت است و نیرو را به چرخهای جلو میفرستد.

این موتور را میتوان با گیربکس اتوماتیک CVT یا دستی شش سرعته جدید جفت کرد. موتور 4 سیلندرش؛ 1766 سی سی حجم داشت و قدرتی معادل 105 اسب تولید می کرد که در زمان خودش یک شاهکار مهندسی بود.

گروه تجاری فستوس ، کمی بعد فعالیت های خود در دوبی و شانگهای را با محوریت موتورسیکلت ودوچرخه آغاز کرد و موفق شد تا در بازار بین الملل برای خود اسم و رسم و شهرت مناسبی به دست بیاورد. قصد داریم در این گزارش تفاوتهای کلیدی بین دو خودروی سدان محبوب تویوتا کمری و تویوتا کرولا جمع و جور را توضیح دهیم.

آینده ایالات متحده و جهان متکی به همکاری ایالات متحده و چین در جامعه جهانی بین الملل واقعی است. اگر هاچ بک میخواهید، سراغ کرولا بروید و اگر سدان را ترجیح میدهید، کمری بزرگتر ممکن است برای شما مناسبتر باشد، اگرچه سدان کرولا نیز انتخاب فوق العادهای است.

کمری: ظاهر جلویی سدان کمری اسپرت و تهاجمی با جلوپنجره بزرگ است و اگر بخواهیم در مورد نمای بیرونی عقبی صحبت کنیم به جرات می توان گفت که قسمت عقب با چراغهای باریک و اسپویلر ظریف و یکپارچه پوشانده شده است که چهره ای جوان به آن می بخشد.

دائمی: اگر موقع کم گاز یا پر گاز کار کردن، موتور به طور دائم دود کند، روغن سوزی ناشی از رینگ و پیستون یا متعلقات تنه سیلندر و سرسیلندر است، از جمله موردی که درباره گاید سوپاپ ذکر شد.

وظیفه این قطعه انتقال دود از سیلندر ها به خارج از سیستم پیشرانه خودرو می باشد. نیرو به چرخهای جلو ارسال میشود. و طی این عملیات ادبلو در اثر برخورد با گازهای داغ خروجی حاصل از عملیات احتراق به آمونیاک و دی اکسید کربن تجزیه میشود.

این اعداد کافی هستند تا این غول آلمانی را طی 3.2 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت برسانند. حجم پیشرانه 6 سیلندر این موتورسیکلت به 1520 سی سی رسید که خروجی آن را به 100 اسب بخار و 150 نیوتن متر ارتقا داد.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *