علت بوی بد اگزوز ماشین و بررسی دلایل ایجاد بو در اگزوز خودرو

بدنه فن آکسیال دیواری بسیار مقاوم بوده و در برابر رطوبت دچار زنگ زدگی نخواهد شد. از قرار دادن اگزاست فن (فن سانتریفیوژ-فن آکسیال) در معرض هوای مرطوب و گرد و غبار خوداری نمایید چون موجب زنگ زدگی و آسیب به قطعات دستگاه میشود.

اگر در میان پره های رادیاتور برگ و گل و لای و حشرات گیر کند از بازدهی آن به شدت می کاهد.

اگر رادیاتور مسدود شود آب نمی تواند راحت گردش کند و خنک شدن موتور مختل می شود. همانطور که بيماري هاي موجودات زنده را مي توان از علايم ظاهري تشخيص داد از رنگ دود خروجي از اگزوز خودرو هم می توان درد موتور آنرا فهمید.

برای تشخیص سریعتر هر کدام از عیوب زیر میتوان به رنگ و اندازه دود خروجی از اگزوز خودرو توجه کرد. انژکتورها در زمان پاشش، نیروی لازم را ندارند و همین فشار کم سوخت پاشیده شده، باعث دود کردن خودرو میشود.

در نتیجه سوخت ارسالی کمتر از مقدار لازم برای یک احتراق صحیح است و باعث دود کردن کم موتور و افت قدرت میشود.

اگر سوخت ارسالی به یک سیلندر، از سوخت ارسالی به دیگر سیلندرها بیشتر باشد، علاوه بر آنکه احتراق حاصله به پیستون ضربه میزند، از درون سیلندر نیز صدا بلند میشود.

انژکتورها خراب هستند و در پاشش سوخت صحیح عمل نمیکنند: اگر انژکتورها خراب باشند، سوخت ارسالی سریعتر از زمان برنامهریزی شده پاشیده میشود.

زمانبندی تزریق سوخت به هم خورده و سوخت قبل از زمان تعیین شده پاشیده میشود. بدنه ۲۰۶ از بخشهای تقویت شده با محدودیتهای تغییر شکل یافته تشکیل شده که در تصادفات باعث کاهش ضربات وارد به سرنشینان می شود.

تغییر سیستم اگزوز فابریک ماشینهای سواری به «مستقیم»، علاوه بر هزینه بالا، مشکلات زیادی را نیز در پی دارد. غلتک و بادامک به دلیل فعالیت در فشار کاری غیرمجاز، تغییر شکل دادهاند.

بسته به این که موتور شما کاربراتوی باشد و یا انژکتوری نوع عیبیابی آن متفاوت است. سوخت ارسالی به یک سیلندر بیشتر است. سوراخ شدن بنزین باعث افزایش آلایندگی و مصرف سوخت خودرو به میزان کم میشود که در بلند مدت میتواند باعث شود تا شما پول بیشتری برای سوخت بپردازید.

هدرز چیست؟انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *