علت بوی بد اگزوز ماشین و بررسی دلایل ایجاد بو در اگزوز خودرو

منبع اگزوز اسپرت مسلسلی هفت رنگ تولید شده از آلیاژ با کیفیت مباشد و تولید شده از ترکیب 6 لوله و یک انبار اگزوز میباشد که با فشار دادن پا روی پدال گاز این 6 لوله بصورت دورانی به گردش در میایند.

آنچه باعث توانایی محصولاتی با کیفیت و مطابق با معیارهای جهانی در این گروه شده است، بهره مندی از به روزترین فناوری های خطوط تمام اتوماتیک ساخت منبع اگزوز ،HIGH-TECH”” کنینگ کاتالیست، CNC ها، خطوط رباتیک و بروزترین فناوری تولید لوله گالوانیزه ، آلومینیومی و روغنی می باشد و همچنین دارا بودن آزمایشگاه های مجهز و نیروی متخصص و کارامد، استانداردهای تولیدی شرکت را بالا برده است.

همانطور که میدانیم ژنراتور های دیزلی و گازسوز که به موتور های درون سوز معروف هستن هنگام کارکرد صدای زیادی تولید میکنند که این صدا به حدود ۱۱۰ دسیبل میتواند برسد به همین دلیل در صورتی که در مجاورت این موتور ها افرادی ساکن باشند حتما با صدای آزار دهند این موتور های درون سوز مواجه خواهند شد که این صدا از دو بخش تشکیل شده است ۱- صدای جانبی موتور ۲- صدای اگزوز خروجی موتور که مسلما سهم صدای اگزوز خروجی موتور بیشتر از صدای بدنه و جانبی موتور می باشد در نتیجه در صورتی که کارفرما بخواهد صدای این موتورها را کاهش دهد در مرحله اول راه کم خرج تر استفاده از سایلنسر اگزوز می باشد .

گیربکس خوب عمل می کند و پدل شیفتر ها لذت رانندگی را چند برابر کرده اند. لذا این صنعت می تواند محرک مهمی درجهت رشد صنایع مختلف هم از جهت کسب در آمد و هم به لحاظ ایجاد تقاضای موثر برای سایر بخش ها تلقی شود.

سلام آقای قاسمی.با تشکر از توجه شما به سوال بنده.از موارد ذکر شده فقط بعد از خاموش شدن چراغ چک کمی افزایش مصرف سوخت رخ میدهد.ولی لرزش موتور را در سرعت بالا احساس نمیکنم و خروج دود سیاه از اگزوز وجود ندارد.تصمیم به دیاگ زدن دارم تا ببینم مشکل از شمع ها یا سنسور یا انژکتور ها یا جای دیگری (کثیفی فیلتر بنزین) است یا خیر.ماشین به راحتی با دنده ۵ تا سرعتهای بالا شتاب میگیرد.ولی به سرعت ۱۲۰ که با دنده ۴ که میرسم این مشکل رخ میدهد.با دنده ۵ موتور این مشکل را در این سرعت ندارد.درب باک بنزین کمی ایراد دارد.آن را عوض میکنم.شاید حل شود.

منبع اگزوزهای دارای فیلتر باید حداقل سالی یکبار(بسته به مصرف) و یا در کاربردهای امرجنسی چند سال یکبار تعویض گردند.

در محیط هایی مانند پالایشگاه های نفت و گاز و سکوهای نفتی، بخاطر وجود گازهای خطرناک و اشتعال زا، باید جرقه های خروجی اگزوز موتور ها گرفته شود. جرقه پس می زند، در داخل کاربراتور صدا ایجاد می کند.

بخاطر اینکه از اگزوز اکثر موتورهای دیزلی همچنین دیزل ژنراتورها جرقه های خطر ساز بیرون می آید، باید این جرقه ها خنثی شوند. آمارها نشان میدهد در سال ۹۵ تولید انواع خودروها توسط خودرو سازان داخلی، افزایش داشتهاست بهطور مثال در ۱۰ ماهه نخست سال ۹۵ یک میلیون و ۷۹ هزار و ۴۶۲ دستگاه خودرو در کشور توسط خودروسازان تولید شده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه در سال پیش حدود ۳۸ درصد افزایش داشتهاست.

رقیب دوم مرسدس بنز CLK350که چندان رقیب جدی برای جنسیس نیست،پیشرانه 6سیلندر CLKقادر به تولید 272 اسب بخار قدرت و شتاب صفرتاصد 6.4 ثانیه است درکنار این ارقام برچسب قیمت 140 میلیون تومانی شما را از این خودرو دور می کند.

لکسوسIS-C300 با پیشرانه 6سیلندرخورجینی 3لیتری و حداکثر قدرت 228 اسب بخار و شتاب صفر تا صد8.1 ثانیه اولین رقیب جنسیس است.تنها برتری لکسوس، امکانات و آپشن های پیشرفته و جدید بوده که برای رسیدن به این خودرو باید مبلغ97 میلیون تومان پرداخت کنید.

هدرز چیست؟انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *