عرضه اگزوز و لوازم یدکی ماشینهای راهسازی و معدنی – لوازم یدکی ماشین سنگین

از سمت دیگر در صورت پیدایش احتراق ناقص در موتور گازهای خروجی از اگزوز به رنگ های متفاوتی در میآیند که هر کدام از این رنگ ها نشانگر وجود نوعی مشکل در کارایی موتور است.

استفاده از بنزینهای با عدد اکتان بالا (اصطلاحا بنزین سوپر) متناسب با تکنولوژی موتور، این مشکل را تا حدودی برطرف میکند. زمانی که شب تا صبح ماشین شما در پارکینگ متوقف است کار تقطیر یا این که به اصطلاح عرق کردن در محیط احتراق صورت گرفته است و هنگامی که استارت می زنید بخارات آب از اگزوز بیرون می گردند، ولی این دسته دود تخت گاز و بعد از گرم شدن موتور از بین میرود.

بحث در اينمورد و آينده اين موتور زياده ولي فعلا به خود موتور توجه کنيم . در عین حال، بحث کاهش تولید و افزایش نرخ ارز بر فعالیت پارس اگزوز هم تأثیر گذاشته است، به نحوی که، در برخی موارد برای تأمین مواد اولیه با ۱۵۰درصد افزایش قیمت رو به رو شده اند.

بنلی تی ان تی ۲۵۰ دو سیلندر معادل ۱۸۵ کیلوگرم وزن داشته و بیشینه سرعت آن به حدود ۱۵۸ کیلومتر بر ساعت میرسد.

در صورت عدم روان کاری قسمتهای متحرک، اصطکاک به وجود آمده باعث کاهش سرعت و شتاب میگردد. این کار باعث انتشار هرچه بیشتر گازهای آلاینده و مضر برای محیط زیست میگردد. اگر این اختلال را نادیده بگیرید خلل میتواند به مراتب بدتر شود و چه بسا یک نشت مضاعف کوچک در مایع کولر قادر است باعث به زخم جدی به موتور شود.

در اثر کثیفی بیشتر از حد فیلتر هوا، کم بودن هوا و کم سوختن بنزین در موتور دود سیاه ایجاد می شود.

مشکلات متمایز از جمله گرفتگی در محیط فیلتر هوا و یا این که رویه محل ورود هوا به موتور میتواند بازدارنده ورود هوای کافی به ترکیب احتراق در قلب موتور شود.

مستمر: چنانچه موقع کم گاز یا این که مالامال گاز فعالیت کردن موتور به صورت دائم دود نماید، روغن سوزی ناشی از حلقه و پیستون یا این که متعلقات تنه سیلندر و سرسیلندر ماشین است از جمله موردی که در رابطه گاید سوپاپ ذکر شد.

در ضمن نشت این مایع و مخلوط آن با روغن موتوری که در کانال های همسایه با مجاری آب قرار دارد میتواند دردسر جدیدی برای ماشین پدید آورد که در اصطلاح تعمیرکاران به قاطی کردن آب و روغن دارای اسم و رسم است.

در این حالت آلاینده های خروجی از اگزوز درحد استاندارد قرار داشته و موتور سالم بوده و دود نمیکند (چه بسا موتور دیزلی)، به این مفهوم که زمانی نوک انگشت خویش را به لوله اگزوز میزنیم نباید چرب یا این که سیاه شود.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *