عرضه اگزوز و لوازم یدکی ماشینهای راهسازی و معدنی – لوازم یدکی ماشین سنگین

توصیه میگردد که اگر به دنبال افزایش قدرت و تقویت شتاب موتور سیکلت هستید، از گاز نیتروژن استفاده نمایید؛ یعنی داخل سیلندر موتور سیکلت مقداری گاز نیتروژن وارد کنید که البته میزان وارد کردن این نیتروژن باید دقیق و محاسبه شده باشد، زیرا اگر بدون محاسبه این کار را انجام دهید خسارات مالی و جانی زیادی میتواند به بار آورد و حتی باعث به وجود آمدن انفجار گردد.

با آمدن به داخل جاده يك گلوله توپ شليك شد و باعث شد جلو ماشين دور بزند. حالا اگر ما دچار سوختگی با اگزوز شدیم چه کنیم؟

لوله اگزوز کامیون FAW در لوله اگزوز بین منیفولد اگزوز موتور و صدا خفه کن نصب شده است تا کل سیستم اگزوز را به هم متصل کند ، تا بتواند لرزش و نویز را کاهش داده و عمر سیستم سیستم اگزوز را کاهش دهد.

از قیمت بسیار زیاد Z1000 کاوازاکی که بگذریم باید به پیشرانه 4 سیلندر خطی به حجم دقیق 1043 سی سی آن اشاره کنیم که دارای دو میل سوپاپ 16 سوپاپه است. مخزن سوخت آن در حدود 20 لیتر حجم دارد و طبق اعلامی کمپانی کاوازاکی در هر یکصد کیلومتر در حدود 5 لیتر بنزین می سوزاند که البته برای پیشرانه چهارسیلندر خطی و جثه 221 کیلوگرمی اقتصادی به نظر می رسد.

در کنار این پیشرانه 6 سرعته بسیار سریع به همراه کلاچ چند صفحه ای مرطوب قرار دارد که در کسری از ثانیه، فرمان راکب نسبت به تغییر سرعت را انجام خواهند داد. همیشه از تغییر تعادل هوای ورودی و گازهای خروجی به موتور آگاه باشید.

ضمن اینکه اگر سرعتمان همیشه مناسب باشد، نیاز به گرفتن ترمزهای پشتسر هم برای کم کردن سرعتمان نیست. با اصلاحات صورت گرفته لرزش میل لنگ در این موتورسیکلت بسیار کم رنگ شده و صدای غرش اگزوز آن در هر دور موتوری شنیدنی است.

هم اکنون نیز مدل های کم کارکرد Z1000 که ساخته سالهای 2012 تا 2014 هستند را می توان با قیمتی در محدود 340 تا 360 میلیون تومان خریداری کرد، اما نمونه های صفر و خشک آن که به تازگی به کشور وارد شدند قیمتی بالاتر از 400 میلیون تومان را به خود می بینند.

خروجی های برجسته اگزوز در نمای اولیه بسیار جذاب به نظر می رسد و حالت آئرودینامیک آن بسیار گیرا است. اکنون که روغن تخلیه شده است ، دوشاخه را دوباره نصب کرده و آن را با مشخصات مناسب گشتاور دهید.

این موتورسیکلت با آنکه در رسته موتورهای نیکد و یا خیابانی قرار دارد، اما به لحاظ جثه عظیم و همچنین حجم 1000 سی سی آن در عرف ما ایرانی ها موتورسنگین قلمداد می شود و حتی می توان آن را جزو موتورسیکلت های کروزر هم محسوب کرد.

گفتنی است این پیشرانه 111 نیوتن متر گشتاور تولید می کند که در دور موتور 7.300 RPM تمامی آن در اختیار راننده قرار می گیرد. به زبان ساده در یک خودروی بنزینی متداول زمانی که شما پای خود را بر روی پدال گاز قرار میدهید و آن را میفشارید در حقیقت دریچهی باز یا گلویی را باز کرده و به پیشرانه اجازهی دور گرفتن میدهید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *