دودهایی که از اگزوز ماشین خارج می شوند نشانه چه ایرادی هستند؟

سوئیچ اینرسی در پژو در داخل محفظه موتور – در تیپ ۱ داخل محفظه موتور-در تیپ Max داخلECU ایربگ ( زیر جا سیگاری).

دیریف خفن پژو روا آردی و صدای اگزوز وحشی ! به عنوان مثال هنگامی که ترمز موتور سیکلت خود را میفشارید اگر صدای جیغ بشنوید این بدان معناست که لنتهای شما در حال تمام شدن هستند و باید لنت ها را تعویض کنید.

در حال حاضر ما از تیتانیوم در ساخت برخی سیستم های اگزوز برای اتومبیل های موجود در لیست Titan Collection و بهبود لوله و ورق های خود استفاده می کنیم و بدنبال استفاده های جدید از این ماده هستیم. این مرد چند روزی بود که در یک گروه مربوط به ماشین های لامبورگینی نارنجی عضو شده بود و مشاهده کرده بود که برخی از اعضا با اگزوز ماشین های گران قیمت خود گوشت کباب می کنند.

قیمت چراغ اسپورت 405. لوازم اسپرت206. سرعت سنج SP-115B در چراغ جلو نصب شده است. عنصر نوری چراغ جلو دارای یک لامپ مرکزی با یک رشته پرتوی 32 sv بود. و یک رشته رشته پرتو فرو رفته با همان مقاومت در ولتاژ اسمی 6 ولت.

در همان زمان ، نور با یک پرتو قدرتمند در قسمت نزدیک جاده مقابل موتور سیکلت سقوط کرد. در قسمت جلوی آن با یک براکت وصل شده بود که از زیر با دو پیچ M8 به صدا خفه کن پیچ می شد و از بالا با پیچ و مهره M6 به قاب متصل می شد.

پایه صدا خفه کن عقب بدون تغییر باقی مانده است. 8. ساخت مخزن سوخت بدون مانتو. 4. لبه جوش داده شده زیر مخزن گاز باید صاف و بدون پاشش جوش و صاف باشد.

1. انواع زیربنایی (مخزن ، محافظ ها ، درب ها ، درب جعبه ، پوشش چنگال جلویی ، ضربدری بالایی) باید قبل از پوشش کاملا تمیز شوند و دارای یک سطح صاف با حذف مکانیکی بی نظمی ها باشند. 2. پاشش جوش در دیدگاه ها مجاز نیست.

سپرهای عقب و جلو می تواند متناسب با همان حجم و فضا به حالت های متفاوتی تغیر پیدا کند که این نوع تغیر بستگی به تغییرات قبلی در تیونینگ خودروی شما دارد.

متأسفانه ، تنها راه برای از بین بردن این نوع خرابی ، جایگزینی کامل آن است. کاربراتور وسیلهای است در سیستمهای کاربراتوری و سوخت رسانی است. بدنه این فیلتر شفاف بوده و سوخت داخل آن نمایان است و به راحتی می توان تمیزی و یا گرفتگی آن را مشاهده نمود.

درک همین موضوع، نقش بسیار مهمی در توسعهٔ شیمی آلی ایفا نمود. فن عرضه در اتاق باید 1-1.5 هوا در هر ساعت فراهم کند. این عدد فاکتور مناسبی در ارتباط با پهن یا باریک بودن تایر می باشد. با توجه به این تنش های مختلف تنش و یا پیچ و تاب می تواند توسعه یابد، و منجر به نشت اگزوز و سر و صدا.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *