دودهایی که از اگزوز ماشین خارج می شوند نشانه چه ایرادی هستند؟

بیشتری فراهم کرد، و علاوه بر این، نیتروژن فشرده درون کیسۀ هوا میتواند خصوصیات فنر هوایی درون شوک را بهبود ببخشد. در شوک عقب این موتورسیکلت یک کیسۀ هوا انباشته از نیتروژن فشرده تعبیه شده است که مقصود از آن کاستن از دمای روغن هیدرولیک بوده است.

جهت نصب محصول کافیست آن را توسط خار به اگزوز نصب کرده و سپس از زیرچرخ زاپاس صندوق عقب که سوراخی جهت خارج کردن آب میباشد از صندوق میباشد یا از پشت سپر سیم را به داخل صندوق هدایت کرده و سپس دو سر سیم را به دو سیم چراغ شب عقب متصل کنید تا هنگامی که چراغ شب را روشن میکنید لیزر نیز روشن شود.

این تایرهای با عاج عمیق به تمام چالشهایی که بر سر راه سبز میشوند به آرامی واکنش داده و پشت سر میگذراندشان. با این ترکیب زیبا و کاربردی، موتورسیکلت راحتتر و باکلاستر به نظر میرسد و در عین حال حال و هوای خشن و تهاجمیاش را هم دارد، به طوری که هم وقار یک جنتلمن را دارید و هم تاخت و تاز جسورانه یک یوزپلنگ را.

طراحی آن به صورت ضد آب، ضد رطوبت و ضد لرزش طراحی شده است که کار با آن را در حین سفر بسیار راحتتر میکند.

زونتس Z4 250 R میتواند نظر مشتریان را نسبت به محصولات چینی تغییر دهد، زیرا کیفیت ساخت اجزا و قطعات مختلف آن در سطح بالایی قرار دارد و حس یک کالای ارزشمند را منتقل میکند. سرعت شارژ سریعتر است و عملکرد آن باثباتتر است.

اصلاح ورزشی – یک اتومبیل های مسابقه چرخ آماده با سرعت بیش از دو صد کیلومتر در ساعت می باشد.

فناوری خاص به کار رفته در ساخت این دوشاخ عقب، یعنی فلزکاری یکپارچه، برگرفته از سبک منحصر به فرد شرکت Tayo («شرکت فناوری موتورسیکلت Guangdong Tayo») می باشد که با ترکیبی از مواد مناسب و فناوری ریختهگری، توانسته است انعطافپذیری آلیاژ آلومینیوم را به انعطافپذیری یک لوله فولادی نزدیک کند.

اندازه ای بسیار کوچک اما با طراحی زیبا از نوع رفلکس عدسی که در تاریکی شب با نور پایین فاصله تقریبی تا 4 متر و با نور بالا حدودا 6 متر را روشن می کند.

استفاده از سوخت با اکتان پایین تر از حد مجاز در نظر گرفته شده برای خودرو عامل ایجاد صدای ناک در پیشرانه است. ژنراتور برق خانگی معمولا مورد استقبال زیاد مشتریان برای مصارف خانگی ( مسکونی – اداری ) قرار میگیرند این ژنراتور ها برای تولید برق براس ساختمان های یک واحد تا چنصد واحده را در توان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

هر گونه تغییر و یا صفر شدن ولتاژ در خروجی ژنراتور میتواند نشانگر خرابی رگولاتور دستگاه باشد. ماده 5 ـ شنوايي: 1 ـ حداكثر افت شنوايي قابل قبول بدون اصلاح در هر گوش تا 40 دسي بل، براي گواهينامه رانندگي پايه الف (گروه 3)، پايه ب (گروه 2)، پايه پ (گروه 1و2)، پايه ت (گروه 1و2) و مجوزهاي صادره در ماده (33) آييننامه.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *