دلیل اصلی خروج دود آبی و سفید از اگزوز ماشین

جرقه باید در زمان و توالی صحیح در اختیار سیلندرهای مختلف قرار گیرد تا حداکثر نیرو با کمترین میزان سوخت تولید شود و در نتیجه کمترین میزان انتشار مضر را تولید کند. گیربکس نیز وظیفه تغییر نیرو خروجی موتور پیش از انتقال آنها به چرخها را بر عهده دارد.

پیشنهاد میکنیم خواندن مطلب ویژگیهای موتور سیکلت خوب را از دست ندهید. موتور سیکلت هم از این قاعده مستثنی نیست، اگزوز موتور سیکلت نقش مهمی در حذف آلودگیهای صوتی و همچنین آلودگی هوا ایفا میکند.

این گزارش حاصل یک ماه کارآموزي ( معادل 240 ساعت ) در کارخانه اگزوز سازي می باشد که به صورت گزارشی کامل و جامع به نگارش در آمده است.بخشی از متنِ این گزارش کارآموزي :آیا اگزوز برتر و نقش آن در هوای پاك، آسمان آبی و زمین سبز را می شناسید؟

که در آن هرگونه گازهای سمی که از موتور خارج می شوند قبل از خروج از سیستم اگزوز به گازهای غیر سمی تبدیل می شوند.

این حسگر در مسیر خروج گازهای اگزوز خودرو ، قبل و بعد از مبدل کاتالیستی کانورتور نصب می شوند، و بر مبنای داده­های ارسالی، ECU میزان بهینه ترکیب هوا و سوخت را در موتور خودرو مشخص می­کند.

اما در این حادثه، یک دستگاه تسلا S که با سرعت بالا در حال حرکت بود، با یک قطعه بر روی جاده برخورد میکند؛ در نتیجه این اتفاق، باتری سوراخ شده و جرقه میزند.

سیستم ترمز به خودرو اجازه می دهد تا با خیال راحت متوقف شود. کلاچ به جعبه دنده اجازه می دهد تا از موتور جدا شود تا بدون نیاز به توقف موتور ، خودرو به حالت سکون درآید.

27 – پخش صدا از بلند گوی منصوب به وسایل نقلیه بدون اجازه اداره راهنمایی و رانندگی . قسمت پنجم که می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم منبع اگزوز پراید می باشد منبع اگزوز پراید واضح ترین تفاوتی که دارد بودن و نبودن منبع اگزوز پراید را ایجاد می کند که صدای وحشتناک از ماشین خارج می شود این قطعه در پراید وظیفه تعدیل صدا را را بر عهده دارد و همچنین این کار با استفاده از لوله های متخلخل چه مکانیسمی هستند مانند سازه موسیقی دار انجام دهند.

این الزامات تعیین کننده انتظارات اولیه شرکت اگزوز خودرو خراسان از پیمانکاران فرعی خود در فاز اول می باشد. این سیستم قدرت موتور را به چرخ های محرک منتقل می کند. سیستم انتقال قدرت شامل گیربکس، کلاچ، پلوس، دیفرانسیل، گاردان و سایر قسمتهای مختلف است.

اکثر سیستم های ترمز مدرن شامل نوعی از کمک ترمز است که اغلب به آن “ترمزهای قدرت” می گویند. سیستم تعلیق طوری طراحی شده است که بیشتر وسیله نقلیه را از هرگونه ضربه جاده ای جدا کرده و خودرو را در هنگام حرکت مستقیم یا چرخش ثابت نگه می دارد.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *