دلیل اصلی خروج دود آبی و سفید از اگزوز ماشین

لازم به ذکر است که دنده عقب نیاز به معرفی ندارد. هنگامی که دور موتور بالای ۴۰۰۰ RPM باشد چندین بار به مدت بیش از ۵ ثانیه کاهش سرعت دهید. بنابراین، قبل از خرید مافلر اسپرت باید بدانید که چه تغییرات صوتیای مد نظرتان است تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

پدال: سوئیچ باز پا تا آخر روی پدال ۲۰ ثانیه ، پا برداشته سوئیچ بسته ۲۰ ثانیه بدون گاز استارت می زنیم و خودرو را روشن می کنیم. اگر خودرو واجد گیربکس اتوماتیک باشد، دسته دنده را در حالت D قرار داده و با فشردن پدال ترمز از حرکت خودرو جلوگیری کنید.

در ۲۰۶ تیپ ۵ و۶ واحد سنسور سرعت خودرو وجود ندارد و سرعت خودرو با استفاده از میانگین سنسورهای ABS چرخهای جلو بدست می آید. در صورتی که در خودرو ۲۰۶ سیستم ABS آن خراب شده باشد و خودرو روشن نشود با وصل کردن سیمهای سوکت ۱۹ به ۲۱ و سیمهای سوکت ۲۳ به ۲۵ خودرو روشن می شود.

خودروی پژو ۲۰۶ ( تیپ مالتی پلکس) علاوه بر ECU دارای BSI نیز بوده ( BUILT-IN SYSTEM INTERFACE ) و این قطعه در زیر داشبورد در طرف راننده نصب می شود و هر دوقطعه ای که بخواهند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند باید از طریق این سیستم به یکدیگر متصل شوند.

هدف عملی از تجدید حافظه ECU هدف از این مقادیر اطلاعاتی، تثبیت یک روال کار تنظیم شده و کاملا مشخص برای موتور است.

توجه کنید که اگر عیب دائمی باشد و حتی با پاک شدن موقت از حافظه موقت ecu با باز شدن دوباره سوئیچ این عیب مجددا در حافظه پدیدار می گردد. سعی کنید در هنگام تجدید حافظه خودرو تک سرنشین باشد و در یک سطح کفی قرار بگیرید.

ترمز عقب هم تک دیسک ۲۴۰ میلیمتر است. سیستم خنککننده مگلی ۲۵۰ نیز آبخنک است که این مورد را هم میتوان از دیگر نقاط قوت مگلی بهحساب آورد. 98 ـ وزن بدون بار: عبارت است از وزن وسيله نقليه بدون راننده و مسافر و بار ولي با مخزن پر از سوخت و با ابزار و آلاتي كه به طور معمول وسيله نقليه همراه دارد.

نقطه قوت این موتور نسبت به سایر رقبای خود، وزن پایین آن است (۱۳۰ کیلوگرم) که شتاب ۰ تا ۱۰۰ هفت ثانیه را با برای این موتور به ارمغان آورده.

این اتفاق میتواند ناشی از جرقه ضعیف شمعها و مشتعلنشدن سوخت باشد و یا تغییر در میزان نسبت سوخت و هوا.  ECU از نوع Sagem 0.50 ساعت .  ECU از نوع Magneti Marelli G6 ( با سنسور سرعت خودرو ) و Magneti Marelli 8P ( با گیربکس معمولی ) ۱٫۱ ساعت .

تذکر: بنابر ویژگی های خودروهای انژکتوری بهتر است با هل دادن خودرو را روشن نکنیم زیرا در این صورت موتور ممکن است از مرحله کرکینگ عبور نکند (دو مرتبه لمس نقطه مرگ بالا) می دانیم که در ابتدای کار موتور پس از مرحله کرکینگ شرایط موتور آرمانی می شود و ECU سیستم را کنترل می کند.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *