خرابی اگزوز-دود اگزوز ماشین

بعد از گذشت دو سال در زمستان 99 گروه بهمن تصمیم به تولید این خودرو با همکاری دانگ فنگ در ایران گرفت. کاتالیست قطعه ای مصرفی است و بعد از مدت زمان مشخصی عمر مفید آن به اتمام می رسد.از آنجایی که کاتالیست ها به بسته به نوع سوخت مصرفی متفاوت هستند عمر مفید این قطعه در خودروهای دیزلی و بنزینی متغیر است.

در حال حاضر روغن موتور پارانوکس در 7 نسخه تولید و عرضه میشود که هر کدام سطح کیفی و ویژگیهای متفاوتی از یکدیگر دارند. همچنین همگی از فناوری A9 بهرهمند هستند و تمام مزایای ذکر شده از محصولات پارانوکس را به همراه دارند.

بادامکها ساییدگی دارند. دود خروجی از اگزوز کم است: به دلیل ضعیفشدن فنر رگلاتور، مرحله ارسال سوخت به موتور، زودتر از حالت طبیعی تمام میشود و جلوی ارسال سوخت گرفته میشود. برای اینکه راحتتر کار بکند مابین پوسته و میله یک بلبرینگ، کار گذاشته شده که در داخل بلبرینگ بعضی از واترپمپها گریس مخصوص وجود دارد که احتیاج به گریسکاری ندارد و همچنین برای جلوگیری از ریختن آب داخل واترپمپ به بیرون، از فیبر و فنر استفاده شده که به آن کاسه نمد نیز میگویند پشت فیبر و فنر سوراخی برای هوا وجود دارد که اگر گرفته شود فیبر و فنر خراب میشود.

اگزوز در موتورها متفاوت است، ولی در کل شرکت های سازنده موتورسیکلت اگزوز منحصربه فردی برای هر موتور طراحی می کنند که مختص به همان موتور خواهد بود.از سال ها پیش تاکنون، برخی از موتورسیکلت سواران به دلایل متعدد اقدام به تعویض اگزوز موتور خود می نمایند.

قطعا تمام این محصولات از کیفیتی بی نظیر برخوردار هستند و نمیتوان به سطح کیفیت هیچکدام شک داشت؛ زیرا تمام محصولات پارانوکس با شیوه سنتتیک (Synthetic) تولید میشوند و از تکنولوژی پیشرفته در آنها استفاده میشود. امروزه روغن موتورهای مشابه، قیمتی در حدود 500 هزار تومان الی 1 و نیم میلیون تومان دارند؛ این در حالی است که بسیاری از آنها حتی نانو افزودنی ندارند و شاید حتی کیفیت کمتری نسبت به روغن موتور پارانوکس داشته باشند.

درحالیکه قدرت مدل GT-S حدود 503 اسب بخار میباشد. محمدرضا دبیرزاده نوشته شده:مهـــــرداد نوشته شده:کسی از اگزوز های قهرمانی موتور تریل (2زمانه) و قیمت ونحوه ی کارشون واینکه چقدر در مصرف سوخت و شتاب و قدرت تاثیر داره چیزی میدونه ؟

این ها سوالاتی است که برخی از دارندگان موتور سیکلت پرسیده و در خصوص آن کنجکاوی دارند.پیش از آن که به تغییر صدای اگزوز موتور سیکلت یا خودرو بپردازیم، لازم است ابتدا توضیح کوتاهی درباره این قطعه ارائه کنیم.

76 ـ كلاه ايمني: كلاهي است كه راننده و سرنشين موتورسيكلتها آن را براي محافظت سر خود در برابر ضربات احتمالي ناشي از بروز سوانح به كار ميبرند. این قطعه مناسب خودرو پژو ۴۰۵ و پارس و سمند است و محل نصب آن روی اگزوز خودرو میباشد.

همان طور که می دانید اگزوز قطعه ای در سیستم احتراق هر وسیله نقلیه موتوری است. در نظر داشته باشید تفاوت این دو سیستم در حجم خروجی موتورها است.وظیفه اگزوز موتور سیکلت، خروج گازهای ناشی از احتراق در انتهای موتور و کنترل صدای موتورسیکلت و در پایان انتقال حرارت از موتور که در وسط قرار دارد به انتهای موتورسیکلت است.

با پایین آمدن پیستون یک خلا نسبی در سیلندر ایجاد میشود و هوای خالص از طریق مجرای سوپاپ هوا وارد سیلندر میگردد.

هدرز چیست؟انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *