خرابی اگزوز-دود اگزوز ماشین

پتانسیلی عالی در آن وجود دارد و ما در حال ایجاد پروژه دیگری با نام کاگیوا هستیم. جهت تخلیه هوا و یا هوارسانی در کانال های طویل . به دلیل لرزش مداوم یا گرمای بیش از حد ، ترک ها به مرور زمان روی سطح واشر ظاهر می شوند.

جرقه های جرقه ای کاملاً پیچیده و انتخاب نشده و دوده روی آنها شکل می گیرد. اگر کابین بوی بنزین بخورد ، این می تواند نشانگر خرابی جزئی و بحرانی باشد.

با این حال میتوانید راهکار سادهتری را امتحان کنید. این وضعیت به خودی خود خطرناک است ، زیرا یک جرقه کوچک می تواند برای شما کافی باشد که نه در مورد از بین بردن بوی سوخت بلکه در مورد خرید یک ماشین جدید فکر کنید.

7. رگلاتور فشار در سیستم تزریق سوخت به درستی وظیفه خود را انجام نمی دهد، لذا فشار سوخت بیشتر از حد استاندارد می باشد، حتما فشار سوخت را با یک گیج فشار چک کنید و در صورت نیاز رگلاتور فشار را تعویض کنید.

علاوه بر این ، مخزن نیز به پیری حساس است ، می تواند زنگ زدگی داشته باشد ، در نتیجه نشت ایجاد می شود.

اگر باند یا درزگیر درب های عقب که به مخزن نزدیک ترین است ، غیرقابل استفاده می شود ، بوی داخل کابین حتی قوی تر خواهد شد. در دماهای بالا یا در جایی که سرعت جریان دود خروجی اگزوز بسیار زیاد باشد ، لرزه گیر اگزوز دو جداره توصیه میگردد زیرا ضمن کمک به یکنواختی جریان خروجی دود به کاهش درجه حرارت مناظر در مفصل انبساط نیزکمک کند.

با باز کردن این دو پیچ، فلنچ ها از یکدیگر جدا شده و واشر سربی از جای خود بیرون می آید.

، بايد سه چراغ قرمز الكتريكي و دو مثلث شبرنگ را همراه داشته باشند. سردبیران سایت تصمیم گرفتند که با این مشکل کنار بیایند و بهترین راه حل های آن را بیابند. از آنجایی که آی سی کنترلر ایسیو توان لازم برای به حرکت درآوردن عملگرها را ندارد و فقط می تواند فرمان دهنده باشد ، درایورها به کمک کنترلر آمده و فرمان های الکترونیکی را با قدرت الکتریکی و توان لازم به بخشهای مختلف اعمال میکنند مثلا دریچه گاز خودرو یک بخش مکانیکیست که در گذشته با یک سیم از طرف پدال گاز کشیده شده و باز و بسته میشد اما در همه خودروهای امروزی یک موتور الکتریکی عمل تغییر وضعیت دریچه گاز را بر عهده دارد ، ایسیو ECU بعد از آنکه میزان فشرده شدن پدال گاز را با توجه به سنسور تعبیه شده در آن با موقعیت فعلی دریچه گاز که از طریق سنسورهای دریچه گاز مخابره شده مقایسه کرد ، تصمیم میگیرد که درایور یا همان آی سی عملگر موتور الکتریکی ( آی سی موتور دریچه گاز) ، دریچه را بازتر یا بسته تر کند.اکثر توان و برق مصرفی در ایسیو توسط بخش درایورها صرف به حرکت درآوردن شیرهای برقی ، موتورها ، رله ها ، هیترها و…

ما هر یک از خطاها را جداگانه در نظر می گیریم. سفتی تپه پرکننده سوخت از طریق واشر الاستیک یا دریچه مخصوص حاصل می شود. فیلترها برای تمیز کردن سوخت های زبر یا ریز مسدود شده اند. سیستم انتقال در اگزاست فن شعاعی بصورت های اتصال مستقیم، غیرمستقیم و کو پلینگی.

با این حال ممکن است به هر دلیلی دستگاه دیزل ژنراتور ما دچار مشکل و وقفه در کارکرد درست شود.

هدرز چیست؟انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *