خرابی اگزوز-دود اگزوز ماشین

اگر کاربراتور موتور سیکلت نتواند به درستی فرآیند ترکیب هوا و بنزین را انجام دهد و نسبت ترکیب هوا و بنزین مناسب نباشد، باعث میشود نقطه اشتعال بنزین کاهش یابد و کاهش نقطه اشتعال باعث به وجود آمدن انفجار ضعیف در محفظه سیلندر خواهد شد و در پی این امر از میزان قدرت، گشتاور و شتاب موتور سیکلت کم خواهد شد.

با توجه به اینکه، اگر به موقع اقدام به تعویض یا تعمیر اگزوز کنیم، طبیعتن با این مشکلات دیگر روبه رو نخواهیم شد.

میبینی طرف منبع اش پاره شده درحین راه که داره میره اگزوز سازی اینقدر به ماشینش گاز میده ؛درحالی که واسه یه عابر پیاده سرعتی آنچنانی نداره و فقط صدا داره، اما از خودش بپرسی میگه خیلی ماشین بهرت راه میرفت!

مثلا روی ماشینی مث 405 های داخلی که محدودیت موتور 70 درصد در ورودی هواست یقینا تاثیر نامحسوس تر خواهد بود تا ماشینی که در حد حجم خودش ورودیش مناسب هست و خروجیش محدود تره!

اما تاثیر یه منبع با فیلتر ویه سری کارهائی که بعضی از دوستان در حد استیج 1 انجام میدن باز بهتر هست! مواد بکار رفته هم که میشه همون عمر منبع ها که اینم باز گفته میشه منبع های کم کیفتی تر و ارزون تر زودتر زنگ میزنن وپوسیده میشن!

منبع های چینی فقط از یک اصل استفاده میکنن که اونم منبع با لوله مستقیم هست! که اینجا این قضیه پیش میاد در چه حدی! اما درمورد خروج دود خوب علمیش اینو میگه که این منبع ها چه 100تومنی وچه 1میلیونیش یقینا از منبع فابریکی مقاومت کمتری دارن وباعث خروج بهتر دودها میشن!

اگر شمع کمی دیرتر از زمان دقیق آن جرقه بزند، باعث میشود مخلوط سوخت و هوا در زمان مناسب مشتعل نشده و مقداری از آن در زمان خروج از سوپاپهای دود و درون مسیر اگزوز منفجر شود.

پس هنگامیکه چنین بویی به مشامتان رسید، باید بدانید باک بنزین یا شیلنگ سوخت نشتی دارد. کاربراتور در واقع مهم ترین قطعه در سیستم های سوخت رسانی موتور سیکلت های کاربراتوری است. به طور کلی، خنک کننده اتاق دارای اتاق های داخلی است که منعکس کننده و حذف امواج صوتی بدون کاهش جریان اگزوز؛ خنک کننده توربو دارای چندین لوله سوراخدار برای کاهش صدا و کاهش فشار برگشتن است.

تشخیص دود سیاه به طور معمول دوچندان معمولی بوده و روش رفع آن هم نسبت به سایر راحت تر و کم هزینه تر است. دینام یکی دیگر از اجزای بسیار مهم موتور است. 3. زمان بندی جرقه زنی هم یکی از حدس ها می باشد.

خاک کاتالیزور قسمتی از ضایعات انواع خودرو هایی است که از تعمیر کاتالیزور فرسوده و یا تعویض کاتالیزور فرسوده به وجود می آید. اما نمیشه هم گفت که میره روی 13.5 یا همون 13! اون کیت هارو هم من اطلاع ندارم که هست داخل ویا باید وارد کرد!

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *