خرابی اگزوز-دود اگزوز ماشین

موتور می کوبد : این صدا از قسمت بالای موتور شنیده می شود ولی از صدای تک تک موتور گنگ تر است و معمولاً زمانی شنیده می شود که موتور احتیاج به آخرین قدرت خود دارد، یعنی موتور گرم و دارای سرنشین کامل بوده و اتومبیل سنگین است و یا اینکه از سر بالایی بالا می رود و بایستی پدال گاز را تا انتها فشار داد.

طراحی و کیفیت مواد به کار رفته در کابین، قابل قبول است؛ ضمن اینکه امکانات مهم شامل صندلیهای چرم، نمایشگر لمسی بزرگ، دوربین پارک و ناوبری ماهوارهای را تأمین میکند.

سپس باید موتور را چند دور بگردانید تا روغن از کنار رینگ ها عبور کند و بعد از آن شمع ها را ببندید و موتور را روشن کنید. اگر صدا کاهش یافت، احتمالاً رینگ ها خراب است.

اگر بغل یاتاقانی خیلی خراب باشد، هر بار که کلاچ بگیرید ( در خودروهایی که جعبه دنده دستی دارند) یا کلاچ را رها کنید، صدا می کند.

اگر پیستون فقط وقتی که موتور سرد است بزند، زیاد مهم نیست. در پی آن در سال ۱۷۸۴ میلادی یک خودرو با موتور بخار توسط مهندس اسکاتلندی جیمز وات ساخته میشود، که از کارایی چندانی برخوردار نبود. طراحی این سری هرچند در مقایسه با بسیاری از محصولات موجود در کشورمان، چهره ای خاص با طراحی عجیب دارد اما باز هم در مقایسه با دیگر محصولات این شرکت دارای یک طراحی ساده تر و معمولی تر است.

1. وقتی که خودرو در حالت سوئیچ باز است و موتور یک مرحله تا زدن استارت و روشن شدن فاصله دارد ، این چراغ روشن شده و معنی آن آماده به کار بودن ایسیو یا همان کامپیوتر موتور جهت روشن کردن خودرو است این چراغ مستقیما از ایسیو روشن می شود و یا دستور می گیرد .اگر در این حالت چراغ چک روشن نشود ، معمولا نشان دهنده خاموش بودن ایسیو به هر علت است ، برای مثال ECU ای سی یو های خودروهای ماکسیما ، مورانو ، کمری ، الانترا و بعضی رنو ها با این مشکل مواجه می شوند و هنگام باز کردن سوئیچ چراغ چک آن ها روشن نمی شود.

کلاچ، جعبه دنده، دیفرانسیل، میل گاردان، پلوس ها و میل محرک نیز ممکن است صداهای مختلف ایجاد کنند. علل زدن پیستون عبارتند از : کافی نبودن روغن، ساییدگی جدا سیلندرها، ساییدگی پیستون ها یا شکستگی دامنه پیستون، خلاصی اضافی بین پیستون و حجدار سیلندر خمیدگی شاتون ها.

در بین رقبای هم قیمتش از لحاظ طراحی در صدر قرار دارد. این سنسور که در خودروهای مختلف عملکرد تقریباً یکسانی دارد میتواند در میزان مصرف سوخت خودرو تاثیر بسیار زیادی بگذارد. زدن یاتاقان : در نتیجه این عیب صدایی سنگین و خشک و گوشخراش به گوش می رسد این صدا وقتی محسوس تر است که موتور زیر بار زیاد یا در حال شتاب گیری، به ویژه در حالت سرد باشد.

این صدا در نتیجه نوسان پیستون در سیلندر ایجاد می شود. هر گاه بغل یاتاقانی میل لنگ ساییده شده باشد صدایی ایجاد می کند که نامنظم و تیزتر است. این جریان DC به روتور / آرمیچر اعمال می شود تا علاوه بر تغذیه میدان مغناطیسی در حال چرخش روتور / آرمیچر، یک میدان الکترومغناطیسی ایجاد کند.

گمانهزنیهایی شده که آگوستا در حال توسعه یک پیشرانه هیبریدی الکتریکی-بنزینی جدید بهجای دوچرخه الکتریکی است. کاری که باید انجام داد – فشار گاز را کم کنید، دلکو را تنظیم و آوانس خوکار آنرا بررسی و میزان نمائید. شیرهای برقی معمولا یک یا دو اگزوز دارند که بسته به سایز اگزوز مناسب باید نصب شود.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *