خرابی اگزوز-دود اگزوز ماشین

به طور کلی سیستم های سایلنسر در دنیای امروز به 3 دسته تقسیم میشوند .قسمت میانی ، قسمت اتصال به موتور و قسمت انتهایی . در واقع ارزان ترین روش سایلنت نمودن دیزل ژنراتور روش استفاده از سایلنسر اگزوز می باشد.

ما در گروه تولیدی صنعتی پیاصنعت تلاش داریم با طراحی و ساخت با کیفیت ترین سیستم های اگزوز و متعلقات آن ها نقش مثبتی در سلامت خودرو و محیط زیست اجرا کنیم.

با ما در ارتباط باشید. این قطعه با توجه به اینکه مسیر بسیار طولانی را از موتور تا انتهای خودرو را طی میکنند بیشتر در معرض آسیب دیدگی هستند.اگزوز معمولا در زیر خودرو نصب شده و بسیار نزدیک به سطح زمین می باشد.

همانطور که موتور سوخت را می سوزاند، گازهای خروجی از طريق منيفولد و به سيستم اگزوز و از طريق انبار و با لوله انتهائي خارج می شوند. گازهای خارج شده از اگزوز اتومبیل همراه با مقداری هوا از روی کاتالیزور که شامل فلز اکسیدها است عبور داده می شود .

گازهای پیشران که در محفظه اول منبسط می شوند ، فشار خود را از دست می دهند و به آرامی از طریق دهانه های جانبی خارج می شوند. نکته مهمی که باید به آن توجه داشت انتقال دود و گازهای ناشی از احتراق باید همراه با کاهش صدای این گازها که ناشی از حرکت سوپاپها در موتور و انفجارهایی است که در محفظه احتراق صورت میگیرد باشد .

در نهایت اگزوز با کاهش صدا و انتقال گازهای ناشی از احتراق سبب کاهش دمای گازهای خروجی نیز میشود که این کاهش دما نیز از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا گازهای خروجی از محفظه احتراق بیشتر از ۸۰۰ درجه سانتی گراد دما دارند و قبل از آزاد شدن به هوا حتما باید دمای آنها کاهش داده شوند.

کاهش صدای ناشی از احتراق در سوپاپ ها به وسیله مخزن اگزوز گرفته می شود. در صورتی که ایرانی ها یا همون اگزوز با مارک تیزرو .

مشخصات هارلی دیویدسون این خودرو در یک جمله کامل می شود، که شامل موتور CC ۷۴۹.۰ سی سی، مسافت پیموده شده ۱۷ کیلومتر، حداکثر توان ۵۳.۰۰ اسب بخار، حداکثر گشتاور ۵۹.۰۰ نیوتن متر و شروع مکانیسم خود شروع است. صدای سی جی اصلیه بم تره .

برای اطمینان از این که منبع اگزوز پوسیده است علاوه بر صدای گوش خراش نشانههای دیگری نیز وجود دارد برای مثال با بررسی آن و منبع و دیدن نشانههای زنگ زدگی و پوسیدگی در آن میتوان مطمئن شد منبع خراب شده است البته میزان قدرت خودرو و افزایش مصرف سوخت نیز از دیگر نشانههایی است که میتواند به دلیل پوسیدگی منبع اگزوز باشد.

مصرف بنزین با اکتان پائین: بنزینهای موجود در ایران اکثرا دارای اکتان پائین در حدود ۸۰ می باشند و این بنزین در بسیاری از خودروها (خصوصا خودروهای انژکتوری) باعث بروز اختلالاتی در نحوه عملکرد خودرو می شوند.

هدرز چیست؟انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *