خرابی اگزوز-دود اگزوز ماشین

چنانچه سطح مایع خنککننده پایینتر باشد و یا موتور بیش از حد گرم شود و درجه حرارت آن بالاتر از حد نرمال باشد باید آزمایش فشار را انجام داد تا مشخص شود که آیا سیستم خنک کننده قادر به حفظ و تحمل فشار بوده یا خیر؟

اگر اتومبیل شما قدیمی بوده و دارای کاربراتور است باید ساسات اتوماتیک آنرا کنترل کنید و اگر موتور آن خیلی قدیمی نیست و مجهز به سیستم سوختپاش انژکتوری بوده، فشار انژکتور که عمل سوخترسانی انجام میدهد را کنترل کنید. اگر در میان پره های رادیاتور برگ و گل و لای و حشرات گیر کند از بازدهی آن به شدت می کاهد.

به گزارش خودروتک، اگر روغنی که باید صرف کاهش اصطکاک، خنککاری و بهبود کار قطعات موتور شود، به دلایلی وارد اتاق احتراق یا همان محفظه بالای پیستون شود و همراه با مخلوط سوخت و هوا حین جرقه زدن شمع بسوزد، به اصطلاح میگویند خودرو به روغنسوزی افتاده است.

نکته: مکانیکها و تعمیرگاههای معتبر با وسایل دقیقتری چون کمپرسسنج و مانند آن به روغنسوزی خودرو پی میبرند و با این وسایل قادرند تشخیص دهند که همه یا یکی از محفظههای پیستون و بهطور مشخص کدام محفظه دچار آسیب شده یا علت روغنسوزی ناشی از چیست.

مخزن کنیستر قوطی استوانه ای شکلی است که دارای کربن فعال است که این کربن بخارات بنزین را جذب می کند و دارای دو مجرا در بالای مخزن است که یکی از آن ها به باک و دیگری به منیفولد هوا وصل می باشد.

برای زیبایی ظاهری موتورسیکلت میتوانید از انواع لوازم اسپرت و انواع چراغهای ال ای دی استفاده کنید. مطمئنا در 100 سال آینده هنوز هم تعدادی از مردم از موتور های بنزینی استفاده می کنند.

مبدل یک بخش جدایی ناپذیر از سیستم اگزوز خودرو است که معمولاً نزدیک تر از بلوک موتور قرار گرفته تا لوله خروجی اگزوز که در انتهای دیگر سیستم وجود دارد را پوشش دهد. وقتی رینگ نامناسب بر روی موتور سیکلت باشد قطعاً سیستم تعلیق و سایر سیستمهای جدید نیز عملکرد چندان مناسبی نخواهند داشت.

اندازه کوچک حسگر (روزه M12) در کنار غلاف محافظ جمع و جور حسگر امکان نصب آن بر روی هر نوع اگزوز باریکی را فراهم می کند. در بسیاری از کشورهای جهان اقدامات مختلف برای کاهش آثار آلودگی هوا بر روی انسان و محیط زیست انجام شده و در حال انجام است.

خروج دود آبی رنگ بهمعنای آن است که روغن در موتور در حال سوخته شدن است. در حال حاضر کف قیمت گلویی اگزوز پراید ۱۳۵ هزار تومان است که میتواند تا ۲۵۰ هزار تومان متغیر باشد.اما توجه داشته باشید قیمت ها حدودی است .

دلایل آن میتواند ناشی از خراش برداشتن یا شکسته شدن رینگهای پیستون، زخمی شدن یا آسیب دیدن سیلندرها و بالاخره خراش برداشتن هادی سوپاپها و یا کاسه نمدهای مربوط به هادیهای سوپاپها باشد.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *