جاسازی مواد مخدر در اگزوز ماشین

مشکل گرفتگی فیلتر کاغذی مکش و نشتی مخزن سوخت که به خاطر پوسیدگی رخ میدهد برطرف شده است. ضربهگیر مستحکم و استاندارد، که از لوله فولادی ساخته شده و کاملا یکپارچه با مجموعه بدنه است، از شما و موتورسیکلت عزیزتان محافظت میکند و اجازه میدهد تا با خیال راحت در جادهها بتازید.

برای ساخت پایه پدال ترمز، فقط و فقط از فناوری ریختهگری کمفشار آلیاژ آلومینیوم استفاده شده است که فشردگی مواد ریختهگری شده را به میزان بسیار زیادی بهبود میبخشد.

این پدال با وزن 1.8 کیلوگرم نه فقط از استحکام خوبی برخوردار است بلکه لرزشهای حین حرکت را نیز میگیرد. اتاقک احتراق : که عمل تراکم مخلوط هوا و سوخت و نیز عمل انفجار این مخلوط در آنجا صورت میگیرد، نیز در بدنه سرسیلندر تعبیه شده است که از لحاظ شکل و ابعاد دارای گونههای فراوانی است.

با آب داغ و مخلوط مایع ظرف شویی و پودر لباس شویی برای پاک کردن گرد و خاک و چربی های اگزوز استفاده کنید.

طراحی اگزوز به گونهای که لوله آن پنهان باشد، علاوه بر داشتن ظاهر زیباتر، از تماس پای راکب با سطح داغ بدنۀ اگزوز پیشگیری میکند. گلگیر کمکی عقب از جنس آلیاژ آلومینیوم که جزو قطعات استاندارد این موتورسیکلت است میتواند جلوی پاشش آب گلآلود از چرخ عقب را بگیرد و خیال راکب در در روزهای بارانی راحت کند.

حفاظ پشتی چراغ جلو از جنس آلیاژ آلومینیوم ریختهگری است که به میزان قابلملاحظهای باعث بهبود پراکندهسازی حرارت، روشنتر شدن میدان تابش، جلوگیری از کاهش تدریجی نور و بیشتر شدن عمر چراغ جلو شده است. پشتی ظریف و خوشساخت ZONTES V که از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است و یک روکش لاستیکی با بافت مشابه چرم دارد، هم کاربردی است و هم زیبا.

چراغ جلو مجهز به روکشهای پرداخت نوری (light curing) و پیشگیری از بخارگرفتگی (anti-fogging) میباشد که اولی مانع از زردرنگ شدن شیشه چراغ جلو و دومی مانع از بخارگرفتگی آن میشود. استفاده از لامپهای LED آن را چشمنوازتر کرده است.

در این حالت باید سطح روغن را در موتور کنترل کرده و در صورت پایین بودن میزان آن، باید روغن اضافه کرده تا به سطح عادی برگردد.

جاپایی عقب مدل V که انعطافپذیر و بادوام است، در حالت تاشده کاملا در جای خود مینشیند. اسفنج جدید بسیار نرم است و در عین حال برای روکش آن از چرم باکیفیتتری استفاده شده است که این برای بیشتر کردن اصطکاک و چسبندگی میان روکش و اسفنج بوده است.

برای آنکه راکب در حین شتاب گرفتن و ترمز به جلو و عقب لیز نخورد برای روکش چرمی از یک طرح معقر استفاده شده است. برای آنکه کار با موتورسیکلت برای راکبینی با قدهای مختلف راحت باشد، این امکان برای پایه پدال ترمز پایی در مدل V فراهم شده است که بتوان آن را در سه موقعیت مختلف جای داد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *