برنامه صدای اگزوز ماشین ها

این صدای بلند معمولا در دورهای بالا آزاردهنده میشود که اکثراً ناشی از لقی بین کراون ویل و پینیون و یا خرابی بلبرینگ ها و اتصالات معیوب درون دیفرانسیل است. این عیب در صورتی که کم باشد با شیم گیری (فیلر گیری) از بین میرود و در غیر این صورت نیاز به تعویض کراون ویل و یا پینیون و یا بلبرینگ هاست.

اگر صدا حتی در حالت خلاص بودن گیربکس نیز شنیده میشود، احتمالا نشان از همراستا نبودن موتور و گیربکس یا وجود خلاصی اضافی دنده هاست. چنین موردی فشار و تنش زیادی را به موتور وارد می کند که صدای آن را می توان از بیرون نیز شنید.

شما میتوانید با مراجعه به بخش تماس با ما و با پیگیری درخواست خود در خصوص خرید عمده اگزوز در اصفهان اقدام کنید تا واحد فروش در اولین فرصت جهت مطرح ساختن شرایط همکاری و روند های فروش برای ارائه اگزوز های مد نظر شما اقدام کند.

اگر پیشرانه خودرو متناسب با بالا رفتن دور موتور به اصطلاح صدای خر خر منظمی ایجاد می کند (البته گاهی ممکن است این صدا با بالا رفتن دور موتور به کل قطع شود) یا تاپییت ها خراب شده و یا اینکه سوپاپ ها دارای خلاصی اضافی اند.

چق چق (مانند صدای برخورد قاشق و چنگال به هم)، تق تق کردن و صدا های کوبشی (مانند برخورد چکش به جسمی دیگر)، این سرو صداها مرتبط به ۳ مشکل جدا اما در عین حال مرتبط در فرآیند احتراق خودرو هستند.

با سلام بعد از زدن بنزین بعد از کمی کار کردن تو ترافیک چراغ هشدار چراغ هشدار نقص سیستم کنترل گاز های آلاینده اگزوز جک جی 5 روشن شده ، می خواستم ببینم این چراغ بر اثر چه مشکلاتی روشن میشه؟

استفاده از سوخت با اکتان مناسب، تغییر نسبت هوا و سوخت، تنظیم زمان احتراق و تمیز کردن درون سیلندر از جرم ها می توانند از رخداد اینگونه مشکلات جلوگیری کنند. مبدل های کاتالیزوری در اصل به منظور کاهش فوری و محلی آلودگی هوا طراحی می شوند و این نمودار مشخصا نشان می دهد که این مبدل ها عملکرد خوبی دارند.

به جای کاتالیزورهای سه گانه، دیزل ها از کاتالیزورهای اکسایش دوگانه ( که فقط غلظت کربن مونواکسید و هیدروکربن ها را کاهش می دهند) و کاتالیزورهای مخصوصی که برای موتورهای دیزلی طراحی شده اند و در دماهای پائین تر نیز کار می کنند استفاده می کنند.

2- سیلندر ها و موتور بسیار سرد است که در هنگامی که موتور گرم میشود بخاطر آب موجود در جداره سیلندر، بخار آب در خروجی اگزوز پدیدار میشود و بعد از مدتی ناپدید میشود . وجود ساییدگی یا هرگونه آسیب، ناهمواری، شکستگی و یا پریدگی در چرخدندهها در گیربکس باعث ایجاد صدای زوزه میشود.

باید بدانید که که در خودروهای دیفرانسیل جلو، به دلیل یکپارچه بودن گیربکس و دیفرانسیل، صدای زوزه دیفرانسیل نیز از گیربکس شنیده میشود. دلیل بروز این عیب نیز به خاطر روانکاری نامناسب و یا فشارهای نامتعارف به دیفرانسیل است که منجر به ساییدگی این قطعات می شود.

هدرز چیست؟انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *