برنامه صدای اگزوز ماشین ها

از آنجاییکه اکثر افراد به دنبال روشی ارزان و به صرفه تر برای رفع مشکلات این قطعه هستند شستشوی این قطعه یکی از بهترین روش ها برای شستشوی کاتالیست و سنسور اکسیژن است . مانند سایر مشاغل ، رها کردن یک مشکل به خودی خود می تواند مشکلات زیادی را در آینده به همراه داشته باشد.

وقتی که سوپاپ سوخت یا هوا خراب شده باشد شکسته شده باشد یا بیش از حد باز شده و نتواند کاملا بسته شود این مشکل به وجود میآید . 8. مسئولیت های اجتماعی (Public Responsibility): منافع بلند مدت سازمان و منابع انسانی آن هنگامی تامین خواهد شد که رویکرد اخلاقی رعایت شده و سازمان فراتر از انتظارات و مقررات جامعه عمل نماید.

این نقص ، همانطور که معمولاً اتفاق می افتد ، در علت بروز آن پنهان است. این به این دلیل است که سوخت در محفظه مشتعل نمی شود و به دلیل رطوبت آن ، به شکل بدون پردازش وارد صدا خفه کن می شود (به عنوان یک قاعده ، چنین موتوری در ابتدا به شدت “ترویت” می شود).

با این حال ، در هر صورت ، جایگزینی چنین دستگاهی ارزان نخواهد بود. به عنوان مثال ، در اتومبیل های بنزینی ، چنین نقصی منجر به جایگزینی کامل کاتالیزور می شود. در برخی پیشرانهها، برای باز و بسته شدن دقیق سوپاپها و گرفتن نیروی چرخش میل سوپاپ از میل لنگ از تسمه تایم استفاده میشود و در بعضی از موتورها نیز از زنجیر تایم که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

این مطلب به شما کمک خواهد کرد که بدانید روشن شدن این چراغ چه مقدار هزینه روی دستتان میگذارد. لازم به ذکر است که فلزات قیمتی که در بالا ذکر شد به انتقال الکترونها و در نتیجه انجام واکنشهای اکسایش و کاهش کمک میکنند.

شیب مسیر در هنگام موتورسواری نیز بسیار مهم است. این امر حتی با غفلت از مشکلی مشابه در خودروهای دیزلی همراه است. موادی به نام Dampmat و Dynamat که شبیه ایزوگام است و مثل ایزوگام نصب می شود. این آنها هستند که تمایل به انسداد و اختلال در عرضه سوخت دارند.

به دلیل عدم وجود شناور در یک سیستم با انژکتور، علل و حذف آنها اساساً متفاوت خواهد بود. می توانید آنها را با دست یا با استفاده از افزودنی های تمیز کننده در بنزین تمیز کنید.

سيستم اگزوز قبلا فقط به عنوان وسيله ای برای انتقال گازهای دود و موتور از عقب خودرو به منظور جلوگيری از ورود گاز به داخل منطقه کابين و همچنين کاهش سر و صدای موتور با استفاده از صدا خفه کن ها يا مخزن هايي با پره و لوله هاي مشبك بخش هايي از سيستم اگزوز بود با اين حال، امروزه همه وسايل نقليه مدرن نيز شامل يک مبدل کاتاليزوری به همراه سيستم اگزوز هستند.

اغلب دود متوجه شده به موقع اولین و آخرین هشدار قبل از خرابی جدی می شود. یک س reasonableال منطقی ایجاد می شود “چگونه دود سیاه را از لوله اگزوز حذف کنیم؟”. موتورهای دیزلی، زیرا آنها بزرگترین مجرمان و رهبران در انتشار دود سیاه به هوا هستند.

دلیل خرابی در چیست؟ خب حالا میتوانید دلیل غیرقانونی بودن حضور این خودرو در خیابان را درک کنید، اینطور نیست؟ شما برای دریافت این مدرک بایستی در آزمون های کتبی و عملی فنی حرفه ای شرکت و حداقل نمره قبولی را کسب نمایید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *