برنامه صدای اگزوز ماشین ها

داخل اگزوز می توانید این لولهها را مشاهده کنید. در کار کردن ژنراتورتان بهتر است تا با افراد معتبر مشاوره کنید که تعیین کنند که آیا کار ژنراتورتان نیاز به تایید قدرت های محلی دارد تا تضمین کنند که مطابق با قوانین محلی برای اینکه در مقبل جریمه ها و دیگر خطا ها پشتیبانی شوند.

این می تواند بدین معنی باشد که شلنگ لاستیک دارد مایع هایی را حمل می کند در تماس با چیزی قرار گرفته که در حقیقت نباید قرار می گرفته چیزی که بسیار داغ است و باعث ذوب شدن لاستیک می شود.در هر مورد ایده خوبی است که زودتر اقدامی کنید به جای اینکه بعدا چون این بوهای نامناسب بعدا بتوانند در ارتباط با جزیی حیاتی تر و گران تر باشند.

در بعضی از اوقات هم برای سیم پیچ استاتور واحد های بزرگ ژنراتور از هیدروژن استفاده می شوند زیرا که در جذب گرما نسبت به هر خنک کننده دیگر کند تر است.

گاهی اوقات به عنوان خنک کننده برای ژنراتور ها از آب تازه یا خام استفاده می شود اما نوع خنک کردن در واقع فقط محدود به موقعیت های خاصی مثل ژنراتور های کوچک و کاربرد های شهری یا واحد های بسیار بزرگ تا ۲۲۵۰ کیلو وات و بالاتر را است.

همان طور که میدانید و در بالا نیز به طور کامل عنوان شد انواع مختلفی از فن ها در صنایع مختلف وجود دارد و مورد استفاده قرار میگیرد که بطور کلی در دو دسته تقسیم می شوند فن آکسیال یا محوری و فن سانتریفیوژ یا گریز از مرکز ، فن سانتریفیوژ یک دستگاه مکانیکی برای حرکت هوا یا سایر گازها در جهت و زاویه 90 درجه برای تهویه است.

اغلب برج های سرد کننده بزرگی در کنار ژنراتور های بسیار بزرگ و کارخانه جات نیروی کوچک وجود دارد برای که همه ی کاربرد های معمول دیگر هم از لحاظ مسکونی و هم صنعتی، رادیاتور استاندارد و فنی بر روی این ژنراتور وصل شده اند که به عنوان سیتم خنک کنندگی اولیه کار می کنند.

سطوح خنک کنندگی ژنراتور حتما بهتر است تا بر پایه روزانه بررسی شود. و در خاتمه لوله های اگزوز به فضای بیرون می رسند از طریق در ها ، پنجره ها و دیگر محل های باز خانه یا ساختمان حتما که باید خارج شوند.

برای تامین کافی آب و هوای تازه باید که ژنراتور در منطقه ای باز و تهویه دار انجام شود. باید در تمام جوانب ژنراتور کد الکتریکی ملی (NEC) فضای حداقل سه فوتی را در اختیار قرار می دهد تا جریان آزاد هوای خنک کننده تضمین شود.

چنین آتشی از محفظه موتور شروع میشود که تمام این مواد خطرناک در آن جمع شده اند و به یاد داشته باشید که سوخت و روغن ترمز در سرتاسر خودرو در جریان هستند.

در اینجا نمی توان که بر بقای ای سمی مونو کسید کربن تاکید داشت که در مناطق تحت تاثیر طوفان یکی از متداول ترین علل برای مرگ است که در مورد آن مردم تمایل دارند زمانی فکر کنند که متاسفانه بسیار دیر شده است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *