بررسی بخش های سیستم اگزوز ماشین

اما قبل از این که بخواهیم تاثیر این استانداردها را بر آینده صنعت خودروسازی بررسی کنیم اجازه دهید تا به طور مختصر آنها را به شما معرفی کنیم. این فیلتر که در حال حاضر در اتحادیه اروپا و چین به صورت اجباری بر روی خودروها نصب میشود ساختار لانه زنبوری دارد و ورودی و خروجی آن به طور کامل پلمپ شده است.

این فیلتر به طور اختصاصی برای کنترل آلایندگی خودروهای مجهز به تزریق مستقیم سوخت استفاده میشود. توان واقعی در این فنها به علت ساختار پروانه آن، از توان محاسبه شده برای فن بیشتر است. در واقع می توان گفت کاتالیزورهای خودرو نقش مهمی در کنترل آلایندگی هوا و حفظ محیط زیست دارند.

با نصب تعدادی هواکش هوای محیط در سیستم تخلیه کلی هوا، تخلیه می شود. نکتهای که در مورد کمشدن قدرت ترمزگیری وجود دارد این است که لنتها فرسوده شده و با هر بار ترمزگیری از ضخامت آنها کاسته میشود، از این رو پس از مدتی کارکرد، قدرت ترمزگیری مناسب را ندارند و ممکن است به دلیل استفاده روزمره از خودرو، متوجه ضعیفشدن ترمزها نشویم.

عملکرد قطعه: وظیفه این قطعه ثابت نگه داشتن اگزوز است و مانع از این می شود که اگزوز به بدنه بچسبد.

جهت استعلام قیمت اگزاست فن تهویه اگر شما از آن دسته افرادی هستید که برای انجام انواع مختلف خریدهای خود میلی به خروج از منزل ندارید،امروزه می توانید تنها به وسیله یک دستگاه متصل به اینترنت با جستجوی ساده ای در این فضا کالاهای خود را پیدا کرده و خرید نمایید.

این فیلترها به گونه ای طراحی شده اند تا فشار برگشتی به سیستم اگزوز را کاهش دهند و راندمان بالای فیلتراسیون آن ها باعث میشود تا بدون نیاز به تعمیر و نگهداری و به صورت تنظیم خودکار مورد استفاده قرار گیرند.

این فیلترها بین خروجی کاتالیست و خروجی اگزوز قرار میگیرند و به کمک همین فیلترها است که تمامی خودروهای عرضه شده در بازار اروپا توانایی رسیدن به استاندارد یورو ۶ را دارند.

برهمین اساس نیز تمامی محصولات گروه فولکس واگن و دیگر شرکت های تابع باید به فیلتر OPF مجهز شوند حتی اگر بدون آن نیز به استاندارد یورو ۶ برسند. استفاده از قطعات اصلی و استاندارد مورد تایید شرکت خودروساز (همچون فیلتر هوا، شمع، فیلتر بنزین، فیلتر روغن) تنظیم به موقع موتور خودرو، تنظیم باد لاستیکها متناسب با دمای محیط از عوامل موثر برکاهش و مصرف سوخت هستند.

علت اصلی آن که در اینجا لامبورگینی را به عنوان مثال مطرح کردیم آن است که این کمپانی خودروسازی زیر مجموعه گروه بزرگ فولکس واگن است و با در نظر گرفتن ماجرای دیزلگیت، فولکس واگن دیگر قصد ریسک بر سر مسئله آلایندگی را ندارد.

ماموران گمرک لطف آباد حین کنترل و بازرسی کامیونهای ورودی از کشور ترکمنستان در محل درب اصلی این گمرک، به منبع اگزوز یک دستگاه کامیون ایرانی خالی در محوطه این گمرک مشکوک شده و پس از بازرسی فیزیکی کامیون مقدار ۴۵۴ کیلوگرم شمش مس را کشف کردند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *