بررسی بخش های سیستم اگزوز ماشین

این اگزوزها بهترین نوع اگزوز موتور سیکلت میباشند زیرا با استانداردهای روز دنیا ساخته شده و اگز آلودگی صدا و محیط زیست جلوگیری می کنند. EF7 مدل ۹۱ دارم ، ۸۰ هزار کيلومتر راه رفته از شتاب و سرعتش خيلي راضي هستم ، مصرف سوختش در شرايط استاندارد و سرعت ثابت ۱۱۰ با ۴ سرنشين در هر صد کيلومتر بيشتر از ۶و نيم و هفت نميشه ، از اونجايي ک يورو ۲ هست و از سيستم مالتي پلکس از نوع ماکس بهره ميبره موتور عملکرد بسيار خوبي رو از خودش نشون ميده ، با اينکه حجم موتورش ۱۶۴۸ سي سي هست و وزنش هم زياد تر از پارس اي ال ايکس با موتور ۱۸۰۰ سي سي هست اما در درگ هاي متعددي ک باهاشون داشتم در سرعت هاي ابتدايي پاياپايشون راه ميره و در سرعت هاي نهايي هم با اختلاف پيشي ميگيره ، و براحتي شتاب صفر تا صد رو در زمان ۱۱ ثانيه ثبت ميکنه اما با اين اوصاف دوستم ک از خصوصيات ماشين من داشت يه دونه ۹۳ خريد که يورو ۴ بود و سيستم مالتي پلکسش هم از نوع اکوماکس بود اما اصلا شتابگيري خوبي رو از خودش نشون نميده ، و مشکل کپ کردن هم داره ، با تشکر معصومي از اسلام آباد غرب – 18-سلام موتور ef7 واقعا از هر لحاظي جوابگو سمند و سورن و دنا هست و خيلي نسبت به موتور هاي ديگه ايران خودرو حساس تره و بايد بيشتر به نگهداريش توجه کنيم و بهش اهميت بديم و سوختش فقط بايد بنزين سوپر باشه تا تمام قدرت رو در اختيار بذاره دماي موتور ef7 نسبت به ساير موتور هاي ايران خودرو خيلي بالا هست و دليل بالا بودن آمپر آب هم همينه و من از 20نمره به موتورef7 ملي(در ميان موتور هاي ساخت داخل) نمره 16 و (در ميان موتور هاي خارجي) نمره 6 ميدم /عارف – 19-سلام وقت همگي بخير بنده حدود 2 ماهه که خودروي دنا خريدم ، حرف و حديث راجع به کيفيت اين خودرو زياد شنيده بودم !

اما در کشورهای پیشرفته که استانداردهای آلایندگیشان بالاتر از ماست، سابقه تولید این محصول به بیش از چهل سال پیش برای موتورهای ایستگاهی و در حدود سی سال پیش برای خودروها برمیگردد. کاهش رسانایی به این معنی است که PSU بیشتر انرژی الکتریکی ورودی را به انرژی حرارتی (گرما) تبدیل می کند.

این چرخه افزایش دما و کاهش کارایی تا زمانی ادامه می یابد که PSU یا بیش از حد گرم شود ، یا فن خنک کننده آن به اندازه کافی سریع بچرخد تا PSU به اندازه کافی با هوای نسبتاً خنک تامین شود.

همچنین از فولاد ضد زنگ و ورق گالوانیزه هم برای ساخت بخش های مختلف خودرو مانند بدنه, ترمز, اگزوز, موتور, سقف خودرو و موارد بسیار بیشتری استفاده می شود. در حالی که منبع تغذیه (PSU) دارای یک فن با چند استثنا است ، از آن برای تهویه مورد استفاده نمی شود.

با افزایش دمای PSU ، رسانایی اجزای داخلی آن کاهش می یابد. هرچه هوای ورودی PSU گرمتر باشد ، PSU گرمتر می شود.

RKV 200 طراحی ظاهری نسبتا خوبی دارد هرچند که باز هم در مقایسه با رقبا حرف زیادی برای گفتن نخواهد داشت.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *