بررسی بخش های سیستم اگزوز ماشین

در ایران نیز شرکتهای خودروسازی از سال ۱۳۸۲ نصب کاتالیست را در خودروهای داخلی شروع کردند و پیش از این تاریخ اتومبیلها فاقد استاندارد بودهاند و به همین جهت آلایندگی این خودروها ۳۰ برابر بیشتر از سایر خودروها است و طرحی بر این اساس خروج خودروهای مدل ۱۳۸۲ به پایین در سازمان حفاظت از محیط زیست ارائه شدهاست.

دومین مورد برای جلوگیری از سر و صدایی بیش از حد است که می تواند باعث تحریک شما و آزار دیگر رانندگان و پیاده، و همچنین نقض قانون.در حالی که ساخت و ساز داخلی متفاوت است با توجه به تولید کننده سیستم اگزوز و نرم افزار خودرو، به طور کلی یک صدا خفه کننده لوله های سوراخ شده و اتاق های تعبیه شده در داخل محفظه، که برای منعکس کردن و از بین بردن امواج صوتی ایجاد شده توسط پالس های فشار از احتراق موتور طراحی شده است.

فولاد ضد زنگ: اگر بودجه بسیار کمی دارید، این لوله ای برای انتخاب موتور سیکلت شما خواهد بود. لوله تهویه برای مخزن سوخت: مخزن سوخت دارای لوله تهویه است که در هنگام پر کردن مجدد و زه کشی از تانکر برای جلوگیری از فشار یا خلاء استفاده می شود.

در این مسابقات، ریسرهای کاواساکی موتورسیکلت ZXR-7 را می راندند (با ZX-7R اشتباه نشود). سپس کاتالیست که پایه آن جهت حرارت گیری و داغ نشدن نمدپیچی شده است ، در داخل قالب قرار می گیرد .

دلکو قطعهای است که با قطع و وصل کردن برق، آن را به طور منظم و با همان ریتم مشخص به شمعها میرساند تا جرقه برای احتراق در زمان درست زده شود.

درست مانند یک دیگ پر از آبی که به جوش آمده و بخار های آن راهی برای فرار ندارند. اگزوز دز خودرو های امروزه نقش مهمی را بر عهده دارد و گاهی اوقات وجه تمایز بین یک ماشین خوب و ماشین متوسط خواهد بود .

ارگونومی کابین وضعیت مطلوبی دارد. انجین استارت الکتریکی دارد و ترمز جلو هم بروزرسانی شده است. هرچند پیش از این یاماها و سوزوکی هم از این مکانیزم استفاده کرده بودند اما این در ZX-11 طراحی بهتری داشت. از میانه دهه 80 تا میانه دهه 90 ، KX60 دوران موفقی را پشت سر گذاشت اما از از میانه دهه 90 ، فشار رقابت از جانب موتورسیکلتهای Cobra و برند KTM شدید شده و ارتقاء این موتورسیکلت کاواساکی که دیگر کمکم از مد افتاده به نظر میرسید ضرورت پیدا کرده بود.

برای رونمایی از این موتورسیکلت جدید در 7 دسامبر 1993، کاواساکی 140 ژورنالیست را از سراسر جهان دعوت کرده بود.

در سال 1996 شرکت تصمیم گرفت که در تمام جهان از یک نام واحد برای آنها استفاده کند، و به این ترتیب گونه استاندارد، ZX7R نتام گرفت و گونه مسابقهای ZX7RR.

1990: عرضه مدلهای جدیدی از KX125 و KX250؛ برای نخستین بار از بدنه پیرامونی آلیاژی در این مدلها استفاده شد. توضیح درباره نامگذاری سوپربایکهای 750 کاواساکی: این موتورسیکلتها را کاواساکی در بازار آمریکا با نام ZX7 Ninja و در جاهای دیگر با نام ZXR750 عرضه کرد.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *