اگزوز ماشین و تمام نکاتی که باید بدانید

پس یادتون باشه هر موقع ماشین جوش اورد و یا داغ کرد به سرعت اقدام کنید. سوختن فیوز فن بیشتر در فصل زمستان و در جاده های برفی رخ می دهد، زیرا پروانه یخ می زند و موتور فن قدرت چرخاندن آنرا ندارد و به همین دلیل فیوز فن می سوزد و موتور خودرو جوش آورده و آب رادیاتور کم می شود.

پروانه و بدنه پلاگ فن از متریا ل ورق فولاد ، آلومینیم و در موارد خاص از جنس استنلس استیل ساخته میشود.پروانه می تواند به طور مستقیم به شافت موتور متصل شود و یا بصورت تسمه وفولی باشد ،پلاگ فن ها برای اطمینان از عملکرد بدون لرزش روی عایقهای صداگیر نصب شده اندکه مجهز به شاسی دوبل از جنس ناودانی فابریک و لرزه گیر لاستیکی می باشد ، همچنین جهت بالا بردن عمر مفید وجلوگیری از خورندگی و زنگ زدگی دستگاه از پوشش رنگ اپوکسی الکترواستاتیک استفاده میگردد.

فرايند خاص پيمانكاراني كه جهت توليد قطعه از اين شركت قالب دريافت مي نمايند. از بعد شیمی فیزیکی یک کاتالیست مناسب، سبب پایین آمدن انرژی فعال سازی گونه های اولیه جهت انجام واکنش شده و درنتیجه واکنش در شرایط راحت تری به انجام می رسد.

8. گیر کردن ترموستات: وجود یک ترموستات معیوب که سبب افزایش دما و فشار بیش از حد به رادیاتور شود، کم شدن آب رادیاتور ماشین را به همراه خواهد داشت.

در این حالت است که متوجه میشوید پشت یک سوپرخودرو لامبورگینی نشسته اید و یک موتور 10 سیلندر نیرومند پشت سرتان قرار گرفته است.

یکی از مشکلات قابل لمس در ۲۰۶ نسبت به خودروهای دیگر تاخیر در شتاب ابتدایی خودرو است. ماشین های جدید مثه پژوی ۲۰۶ خودشون سیستم محافظتی دارند و با نوشتن کلمه استاپ stop روی برد ماشین …

سیستم خنک کاری موتور خودرو شما دارای اجزای متعددی است که یکی از آنها رادیاتور بوده و شاید بتوان رادیاتور را قلب سیستم خنک کاری در نظر گرفت که در صورت معیوب بودن آن، عملکرد کل سیستم خنک کاری مختل می شود.

اگر سیستم اگزوز نشتی داشته باشد، یا موفلر دارای سوراخی باشد، صدای بلندی از اگزوز بیرون خواهد امد. کاهش مصرف سوخت در استفاده از اگزوز دبل (که دارای دو دهانه خروجی اگزوز هستند)نسبت به اگزوز تک خروجی ، مزیت اصلی آن به شمار می رود.

منیفولد خروجی دود: این قطعه، وظیفه هدایت دود پیشرانه از مجاری سر سیلندر به لوله اگزوز را بر عهده دارد . البته روی سپر نیز دو نوار چراغ وجود دارد که برای روشنایی بیشتر قابل استفاده هستند. به هر دلیلی که آب رادیاتور خودروی شما کم شده باشد نیاز به افزودن آب دارد که در غیر اینصورت موتور دچار آسب جدی خواهد شد.

کم شدن آب ماشین می تونه عواقب خیلی پرهزینه ای داشته باشه که مثلا سوختن واشر سر سیلندر یکی ازکمترین اونهاست ! کم کردن آب رادیاتور در فصل تابستان و زمستان یکی از مشکلات شایع در میان خودروها است و اینکه چرا آب رادیاتور ماشین کم میشود به دلایل زیادی می تواند ارتباط داشته باشد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *