اگزوز ماشین و تمام نکاتی که باید بدانید

دکمه استارت را فشار داده و خودرو با صدای آرام از خواب بر می خیزد .ناگفته نماند که با توجه به کیت M و نوشته های M5 بر جای جای خودرو وقتی با فقدان صدای موتور و اگزوز روبرو می شوید همه چیز لو می رود!

طراحی بسیار نزدیک به سری 7؛ابهت خاص به این خودرو بخشیده و همچنین چراغ های عقب به همراه LED طیفی همان حس سنگینی سری 7 را القا می کند.اولین مورد از تغییرات کیت ام در عقب سپر بلند تر آن به همراه دیفیوز و 4 عدد سرا گزوز است.شبرنگ ها هم توسط طراحان ام از وسط به زیر چراغ ها انتقال یافته.باله ی درب صندق و روی شیشه ی عقب را هم نباید فراموش کرد که علاوه بر بهبود مسائل آیرودینامیکی زیبایی و حس اسپرت بودن را دو چندان کرده است.

تریم کرم رنگ در زیر نور خورشید که توسط سانروف باز شده به درون کابین می تابد درخشش زیبایی را رقم زده است.اهرم iDriveبرگرفته شده از پدر به همراه موس تنظیمات نمایشگر که از جنس کروم مات است خودنمایی می کند.و باز هم داستان انبوه کلید ها و …

در نمای جانبی ،خطوط محکم و پر رنگ ؛همانند آنچه در سری 3 به کار گرفته شده ،به همراه رینگ های آلمینیومی 19 اینچی ام پاور خودنمایی می کند. نمایش اطلاعات بر روی شیشه،وکیوم درب ها،صندوق عقب برقی،مانیتور به همراه نویگیشن و گیرندهی دیجیتال تلویزیون،DVD پلیر و چنجر،فول ایربگ،صندلی های جلو تمام برقی به همراه حافظه ی تنظیم و گرمکن برای تمام صندلی ها،سرد کن صندلی های جلو،Keylessgostarter،اتوهلد،پرده های شیشه و عقب،سامانه ی استپ استارت،سنسور نور و باران،تنظیم میزان نرمی کمک ها یا اسپرت کامفورت،ESP،بلوتوث،آینه ی تاشوی برقی،سنسور های جلو و عقب،بهینه سازی مصرف یاحالت اکونومیک و دیگر امکاناتی که تا چند وقت گذشته فقط در سری 7 و بنز S کلاس یافت می شد.

علاوه بر این، صدای جامد در هنگام رانندگی در ترافیک، به ایمنی یک موتورسیکلت کمک می کند و آن رانندگان که تشخیص نمی دهند، اغلب متوجه می شوند که در دستگاه آینه عقب قابل توجه است.

اجزای مختلف سیستم اگزوز در طول خودرو توسط نگهدارنده هایی به اتاق متصل می شوند. پس منبع نهایی اگزوز در پالس که صداخفه کن است، تأثیر چندانی در گشتاور آن ندارد و درصورت تعویض با یک منبع Free Flow که جریان دود را بهتر عبور می دهد، می تواند باز هم در راندمان انجین پالس مؤثر باشد.

اتومبیل هایی که کابل های اشتعال ندارند در شاخه های جرقه ای خود قرار دارند ، دارای یک درب توزیع کننده و یک سیم است که پالس الکتریکی را به شاخه های جرقه پراکنده می کند. مثل اینکه طراحان ب ام و اصرار زیادی دارند تا کنترلگر های تمام آپشن های اتومبیل را بر روی کنسول وسط به معرض نمایش بگذارند!

طراحان سیستم ترمز آن ، برای جفت چرخ های جلو ، مجموعا ۱۶ پیستون آلمینیومی تعبیه کردند که راننده می تواند توسط پدال دستی آن را فعال کند .

هنگامی که گاز وارد منبع اگزوز می شود، امواج صدا با پرش در داخل منبع، وارد محفظه ها و سوراخ ها شده و و دو موج در جهت مخالف تولید می شود که همدیگر را از بین می برند.

28 – الصاق هر نوع آگهی داخل وسایل نقلیه همگانی بدون اجازه اداره راهنمایی و رانندگی . اگر یکی از واشرهای گلویی اگزوز آسیب ببیند، دود اگزوز به جای اینکه خارج شود به داخل برمیگردد و صدای ویز ویز یا تاپ تاپ شنیده میشود.

هدرز چیست؟انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *