اگزوز ماشین، انواع مختلف با صداهای مختلف دارد

توجه داشته باشید که خودروهای امروزی از تکنولوژی پیشرفته تری برخوردار هستند و شما به عنوان یک تعمیرکار باید بتوانید انواع خودروهای داخلی را تعمیر کنید. نشتی را با یک پچ (patch) یا وصله مکانیکی تعمیر کنید. ، می توانید راه اندازی لوله ثانویه را به همین ترتیب شروع کنید.

با سراتو سایپا شروع میکنیم، خودرو را با فشار تنها یک دکمه روشن میکنیم، موتور به آرامی شروع به کار میکند و از ابتدای حرکت شتابگیری خوب انجام میشود و کاملاً نشان میدهد که قدرت مناسبی زیر کاپوت قرار گرفته است.

در بعضی موارد، رانندگان و صاحبین خودروها علاقه مند به پهن نشان دادن لاستیک های خود هستند که این نوع لاستیک ها ممکن است برای بعضی از خودروها مناسب نباشد. این لوله ها معمولا به شکل حرف L انگلیسی هستند و با توجه به نوع خودرو جنس، قطر و طول آن ها اهمیت دارد.

هنگامی که گاز وارد منبع اسپرت رنجرووری می شود، امواج صدا با پرش در داخل منبع، وارد محفظه ها و سوراخ ها شده و و دو موج در جهت مخالف تولید می شود که همدیگر را از بین می برند.

وجود 2 عدد کیسه هوا در نمونه سایپا در مقابل 10 عدد در نمونه وارداتی، نداشتن هیچ گونه گرمکن، غیاب آینه فتوکرومیک و نبود کنترل پایداری از جمله امکاناتی است که سایپا، سراتوی خود را از آن بیبهره گذاشته است (با نگاهی به عکسها متوجه جایگاه قرارگیری دکمه جمعکننده آینهها میشویم، در هر دو نمونه فول و لوآپشن وارداتی این دکمه روی دستگیره درب راننده در کنار کنترلر آینهها قرار دارد اما در نمونه سایپا هیچ دکمهای برای جمع کردن آینهها وجود ندارد و مالک این آپشن را در ازای پرداخت حدود یک میلیون تومان خواهد داشت!).

با نگاهی دقیقتر متوجه نبود برخی امکانات در نمونه سایپا میشویم، این درصورتی است که امکانات سراتو سایپا آپشنال با نمونه لوآپشن 1600 سیسی وارداتی تقریباً برابری میکند و تنها در وجود مانیتور سایپا برتر است. هنوز هیچ حرفی در مورد جابهجایی قابل مقایسه موتور الکتریکی گفته نشده است؛ اما احتمالا با مدل یکچهارم یا یکهشتم لیتر برابری میکند.

در کنار آن کیا سراتو وارداتی با همین ویژگیها و نحوه عملکرد بهتر در ایمنی، پاسخگوی نیاز خانوادههای کوچک است اما شاید خیلیها خودروی صفر را ترجیح دهند و نتوانند به خودروهای دست دوم اعتماد کنند.

کی تی ام RC 200 طراحی خوبی دارد و در نگاه اول شما را به اشتباه میاندازد که با یک موتور قدرتمند روبهرو هستید.

یعنی برای یک خودرو با موتور خورجینی 6 سیلندر و دو لوله اگزوز ، 4 قطعه سنسور اکسیژن نصب شده است. در کل کابین کیا سراتو سایپا کیفیت مطلوبی دارد و با امکانات جدیدی که سایپا به آن افزوده به تکمیل آن کمک بسزایی کرده و تنها بخاطر نو بودن در این قسمت، برنده سایپا است، با این حال که از امکانات خودرو کم شده ولی حسی متفاوت و بسیار بهتر فضای داخلی نمونه سایپا منتقل میگردد، تنها دلیل آن هم صفر بودن خودرو است.

مخلوط مصرف شده از سیلندرها با سرعت بسیار بالایی خارج می شود و بنابراین صدای بلندی ایجاد می شود. توضیح مشکل: هرگاه که در حال سکون موتور روشن شود، متوجه بوی بسیار بدی از اگزوز می شوید.این بو مشابه بوی تخم مرغ گندیده است.

هدرز چیست؟انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *