اگزوز ماشین، انواع مختلف با صداهای مختلف دارد

طریقه کار این فیلتر ها براساس گرفتن و غرق کردن گرد و خاک داخل روغن است. هوایی که توسط موتور تنفس می شود حاوی گرد و خاک و ذرات معلق دیگری است که به تدریج با وارد شدن به داخل موتور، موجب آسیب دیدگی جدی آن خواهد شد (گیر کردن سوپاپ ها، خاک گرفتگی اطراف سوپاپ ها، خط و خراش دیواره سیلندر و پیستون ها و غیره).

در موتورهای کشاورزی، صنعتی و راهسازی که در شرایط گرد و غبار و نامناسبی کار می کنند تصفیه هوای ورودی به موتور اهمیت بیشتری پیدا می کند و با ورود کمترین مقدار آلودگی به داخل سیلندر ها به مرور سبب آسیب جدی به آنها خواهد شد.

گاهی این مسئله آن قدر مهم می شود که خودروسازان ، خودرو را طوری طراحی می کنند که صدای خروج دود از خودرو به گوش راننده برسد و از رانندگی لذت ببرد! افزاینده های سرب در سوخت نیز چنین حالتی را سبب می شود.

سنسور یا حسگر وجود آب، از طریق جریان الکتریکی باتری کار می کند و در پایین پیاله جمع آوری آب فیلتر نصب می شود.

با رسیدن درجه حرارت سوخت به حالت عادی، سنسور تحریک شده و دستور قطع و پایان کار المنت را می دهد.

ممکن است تمامی تغیرات تیون خودرو در جهت نشان دادن ظاهری قدرتمند در خودرو باشد، قطعا در این حالت، یک سپر ظریف و کوچک نمی تواند این قدرت را القا کند و می بایست از سپری با خطوط ناملایم و حجیم تر استفاده کرد.

ماده 165 ـ رانندگان موتورسيكلت نبايد در يك خط عبور به موازات و در كنار خودروها حركت كنند. اکسید نیتروژن : گرمای شدید حاصل از عملکرد موتور سبب ترکیب مولکول های اکسیژن و نیتروژن می شود که به این ترکیب اکسید نیتروژن می گویند.

این مسئله باعث میشود تا آشپز دوتا نشود و سرعت و دبیِ گاز خروجی، شور و بینمک نشود. یا به کار انداختن این پمپ، جریان سوخت از طرف مکشی یا ورودی فیلتر کشیده شده و به داخل فیلتر و مدارسوخت رسانی پمپ می شود که باعث خالی کردن هوا یا هوا گیری سریع فیلتر سایر قسمت ها می گردد.

این عمل پمپ کمکی به سریع روشن شدن موتور و کاهش آلاینده های خروجی کمک می کند. این برقراری جریان الکتریکی لامپ هشدار گرفتگی فیلتر را در پشت داشبورد راننده روشن می سازد که در این هنگام باید نسبت به تعویض فیلتر ها اقدام کرد.

این کلید هنگام معمول بودن فشار سوخت ورودی در این قسمت از فیلتر، تحت فشار فنر خود بسته بوده و جریان الکتریکی هشدار قطع می باشد. در این هنگام پمپ به کار افتاده و تا رسیدن فشار مدار به حد عادی کمبود فشار را تامین می کند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *