اگزوز ماشین، انواع مختلف با صداهای مختلف دارد

البته کم شدن روغن به مقدار ناچیز در حد نیم لیتر یا یک لیتر به ازای هر تعویض در دیزل چیز مهمی نیست . بعضی ماشیندارها به کم شدن نیم لیتر روغن هم حساس هستند .

به عنوان مثال، غوطه ور شدن ناگهانی در آب مانند عبور خودرو از روی گودال بسیار عمیق پر از آب سبب می شود دمای مبدل خیلی سریع کاهش یابد در نتیجه ساختار لانه زنبوری داخلی شکسته می شود. در فضای داخل کابین نیز کیفیت مواد اولیه همان ابتدا نظر مخاطب را جلب می کند.

طراحی نمایشگر دیجیتال 5 اینچی اطلاعات کیلومتر و الگوی محل قرار گیری نمایشگر دیجیتال 8.8 اینچی سیستم سرگرمی در کنسول جلو(داشبورد) نیز فوق العاده خاص و زیبا هستند. به آنچه گفته شد باید کلیدهای آنالوگ تنظیمی در کنسول جلو را نیز اضافه کنیم.

• ابتدا باید سوپاپ ها را بشناسیم. و اما در آخر هزینه تعمیر و نگهداری سیستم اسپرت خروجی دود بسیار بالا می باشد به دلیل اینکه این سیستم ها معمولا قابل تعمیر نیستند و باید تعویض شوند.

این قطعه که در اگزوز پراید مورد استفاده قرار میگیرد گازهای کربن مونو اکسید و هیدروکربن ها را به دی اکسید کربن و بخار آب تبدیل میکند که خطر کمتری دارند. یعنی خریدار بدبخت که یه کاویان صفر خریده , بعد از یک ماه متوجه میشده که ماشین داره روغن کم میکنه .

اینکه چرا ماشین صفر باید روغن کم کنه برمیگرده به شناسنامه و تبار اون ماشین و در مورد کاویان چین که خب پاسخ معلومه . پس حتما باید از جنس استیل یا آهن ضد زنگ ساخته شود. اگه از نشت بیرون باشه آثار اون زیر ماشین باید دیده بشه .

اینها که نام بردیم روغن ریزی بیرون حساب میشه که دیده میشه یعنی زیر ماشین آثارش معلومه. یعنی طی فواصل پیمایش ماشین با اندازه گیری سطح روغن مشاهده میشه که بطور مرتب از میزان گیج ( وسیله اندازه گیری سطح روغن ) کاسته شده یا بعبارتی روغن موجود در کارتر کم شده .

به علت کم بودن زمان طی کورس احتراق، تمام هیدروکربنهای موجود در سوخت نمیتوانند در واکنش شیمیایی احتراق شرکت کنند، در نتیجه بخشی از سوخت به صورت خام و نسوخته، از سیلندر خارج شده و به تولید هیدروکربنهای نسوخته میانجامد.

تابستان است و فصل استفاده از موتور. این مجموعه با جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است. جذابیت های اسپرت این مدل با رینگ های 18 اینچی دارای تم دو رنگ و طراحی زیبا به همراه عناصر قرمز رنگ در بدنه و یک هود اسکوپ روی درپوش موتور، به میزان چشمگیری افزایش یافته است.

یک تست کمپرس موتور، تست نشت و تست بلوک موتور ممکن است لازم باشد تا مشخص شود که واشر سرسیلندر خراب شده یا مشکل به مواردی دیگر مانند بلوک ترک خورده، انژکتور، سیستم احتراق، سوپاپها یا مشکلات رینگ پیستون مربوط میباشد.

هدرز چیست؟انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *