اگزوز ماشین، انواع مختلف با صداهای مختلف دارد

اما مهمترین بحثی که در این هفته قصد داریم تا به آن بپردازیم بحث نسبت هوا به سوخت بوده که در هر خودرویی تعیینکننده بخش اعظمی از مصرف سوخت است.

این نسبت هوا به سوخت توسط سنسوری به نام اکسیژن کنترل میشود. طراحی داخل کابین بسیار زیبا و جذاب است اما سادگی آن را نمی توان نادیده گرفت و رنگ بندی معمولی چندان هم دلربا نیست،طوری که با قرار گرفتن پشت فرمان تنها حس اسپرت بودن به شما دست می دهد.کنسول میانی یک تکه بوده و تمامی کنترل ها در این قسمت به خوبی جای گرفته است.دربالاترین قسمت نمایشگر معمولی برای نشان دادن اطلاعات خودرو قرار دارد.کنسول میانی با پوشش کروم مزین شده و برروی آن سیستم صوتیinfinity با 6بلندگو و CDچنجرشش خشابی قرار دارد.در پایین ترین قسمت نیز سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک قرار دارد.صفحه کیلومترشمار حالتی اسپرت دارد که در مرکز آن کامپیوتر کوچکی جهت نشان دادن مشخصات فنی خودرو جای دارد.صندلی ها به نسبت سه رقیب دیگر چندان راحت نیست،راحتیCLK،اسپرت بودن335i و لوکس بودن IS300C شاید در صندلی ها به چشم نخورد اما آزار دهنده نخواهد بود و به خوبی شما را دربرمیگیرد اما پشت سری های مجهز به سیستم فعال هنگام تصادف کمی برای سرتان کوچک است.

مونتاژ تیپ 6 با تیراژ بالا از سال 83 شروع شد و به عنوان 206 اتوماتیک جای تیپ 4 را گرفت. پس از آن هنگامی که قوانین مربوط به آلایندهها در ایالت کالیفرنیا کاهش این مواد مضر را لازم دانست، خودروهای موجود در کالیفرنیا در سال 1980 از این سنسور استفاده کردند.

اما برای اینکه بتوانیم بیشتر به این موضوع بپردازیم باید ابتدا وظیفه سنسور اکسیژن و ساختمان آن را شرح داده تا بتوانیم عیوب به وجود آمده از ناحیه این سنسور را بررسی کنیم.اولین سنسور اکسیژن در سال 1976 بر روی VOLVO 240 به کار رفت.

تعویض شیلنگ آب کار آسانی است اما اگر آب از رادیاتور ترشح کند باید آن را تعویض کنید و این کار هزینه سنگینی در بر دارد . اما مصرف سوخت در هر خودرویی به عوامل مختلفی وابسته بوده که میتوان آنها را به شاخههای گوناگونی دستهبندی کرد.

یکی از مهمترین پارامترهایی که باید در هر خودرویی از گذشته تا امروز کنترل و چک شود مصرف سوخت است. مخصوصاً در شرایط امروز که بحران مصرف سوخت به عنوان یکی از مهمترین عاملها در زمینه فروش یک محصول از یک شرکت است.

چگونه از طریق صدا، روغن ریزی و چراغهای هشدار به ایراد خودرو پی ببریم؟ به طور مثال یکی از این شاخهها طراحی خودرو و رفتار هوا با بدنه خودرو در زمان حرکت است.

در این مقاله ما میخواهیم با سنسور اکسیژن آشنا و علائم خرابی آن را بررسی کنیم. این نکته را بین 5 سراتو بازبینی کردیم که در همه با کمی تفاوت، مشترک بودند.

بطور مثال مانيفولد ورودی ، مجاري هوای سر سيلندر ، قطر سوپاپ ها ، همگي بر اساس ورود هوايي که بنزين نياز دارد طراحي شده اند. » گفت: «Sir, I’ve jut landed» (قربا من همینالان فرود آمدم.) یعنی ۱۰۰ تا ۱۵۰ کیلومتر جلوتر از ما رفته و نشسته بود.

در مورد پیشرانه قدرتمند ۱۰۰۰ اسب بخاری مجهز به توربوشارژ دوگانه در فورد موستانگ شلبی GT350 نیز شاید شنیدن صدا بتواند تا اندازهای کمک کند. شما می توانید به عملکردی بیشتر و همچنین صداهای خاص اگزوز دست پیدا کنید.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *