اگزوز – لوازم یدکی ماشین سنگین

در ایدهکاو امکانات مختلفی وجود دارد. کشش خودرو در سربالایی ها کاملا راضی کننده بود.بلوار خلوتی را انتخاب می کنیم و شتاب صفر تا صد را در عدد ی بین 7.5 تا 8 ثبت می کنیم که از لحاظ عددی شاید به چشم نیاید اما کاملا راضی کننده است.در سر پیچ ها و مانور ها هندلینگ به کمک توانایی جابجایی زاویه تا 2.5 درجه در چرخ عقب،محشر است.اما در تست انتقال ناگهانی وزن خودرو از طرفی به طرف دیگر همان اشکال در کم هوشی تعلیق سری 7 را مشاهده کردم.برای مثال اگر در حال تعویض خطوط بین باند 3 و 1 و یا پیچیدن سریع پیچی به شکل اس باشید وزن خودرو به همراه اتاق در مرحله ی بعدی و با فرمان به جهت مخالف کاملا روی یک طرف اتومبیل خم خواهد شد.البته خودرو به هیچ وجه پایداری خود را از دست نمی دهد و کاملا تحت فرامین شماست.نکته ی بعدی فعال شدن زود هنگام ترمز ABS بود که با کمی فشار کوچک روی پدال ترمز صدای خرخر سامانه ی ضد قفل به سرعت به گوش می رسید.فرمان خودرو ،خوش دست بود اما با وجود کمی خستگی در آن به لذت فرمان سری 3 نبود.در شتاب گیری کمی صدای غرغر اگزوز به همراه سوت زیبای توربو شارژها شنیده می شد.

۳. نکته حائز اهمیت دیگری که در فرآیند ساخت این قطعه وجود دارد این است که در ساخت اولیه اگزوز موتور سیکلت هوندا از جوش مقاومتی و همچنین جوش co2 استفاده میکنند که هرگونه خطا در مونتاژ این محصول را به حداقل می رساند.

دنده پشت فرمان هم جزو امکاناتی است که سراتو وارداتی نسبت به مونتاژ داخل بیشتر دارد. در کل این خودرو برای افرادی مناسب است که حتما می خواهند کیا سراتو بخرند اما به کمی سرعت و استایل کوپه بودن آن برای دلگرمی نیاز دارند.

صدای این اگزوز به نحوی طراحی شده که دارای تمامی استانداردهای اروپا می باشد و تم صدای بم دارد. نمایش اطلاعات بر روی شیشه،وکیوم درب ها،صندوق عقب برقی،مانیتور به همراه نویگیشن و گیرندهی دیجیتال تلویزیون،DVD پلیر و چنجر،فول ایربگ،صندلی های جلو تمام برقی به همراه حافظه ی تنظیم و گرمکن برای تمام صندلی ها،سرد کن صندلی های جلو،Keylessgostarter،اتوهلد،پرده های شیشه و عقب،سامانه ی استپ استارت،سنسور نور و باران،تنظیم میزان نرمی کمک ها یا اسپرت کامفورت،ESP،بلوتوث،آینه ی تاشوی برقی،سنسور های جلو و عقب،بهینه سازی مصرف یاحالت اکونومیک و دیگر امکاناتی که تا چند وقت گذشته فقط در سری 7 و بنز S کلاس یافت می شد.

دکمه استارت را فشار داده و خودرو با صدای آرام از خواب بر می خیزد .ناگفته نماند که با توجه به کیت M و نوشته های M5 بر جای جای خودرو وقتی با فقدان صدای موتور و اگزوز روبرو می شوید همه چیز لو می رود!

با کسب اجازه از مالک همه چیز برای یک دریف جانانه آماده می شود.بصورت ناگهانی پدال گاز را تا انتها فشار می دهم.یک مکث کوتاه به احترام توربو شارژها و سپس صدای لاستیک و بازی با فرمان! 245 اسب بخار قدرت بر روی وزنی بیش از 1.7 تن به مدد تربو شارژها هرزگردی کوچکی هنگام شتاب گیری مستقیم به همراه داشت.

مثال: اگر شما از یک دیزل ژنراتور Kva ١٠٠ استفاده می کنید، که به طور متوسط Kva ٨٠ بار مصرفی روی آن است، متوسط مصرف سوخت در هر ساعت ١٠ لیتر خواهد بود.

اگر صدای ماشین قطع شد، تسمه دینام فرسوده است. اگر صدای موتر برق واقعا برای شما آزاردهنده است، سراغ موتور برقهای معمولی نروید، بلکه بهترین گزینه پیش روی شما موتور برقهای اینورتری است که هم کیفیت بالایی دارند و هم صدای کمتری نسبت به مدلهای معمولی دارند.

که از لوازم یدکی ام وی ام X33 می باشد. این اگزوز دستساز می باشد و دارای 3سال گارانتی است و صدای آن در اطاق صدا بر روی داینو طراحی شده. خمهای مندرل فوق روان (ultra-smooth) خیال ما را از داشتن بیشترین جریان دود و قدرت راحت میکند و ساخت دقیق کامپیوتری آن توسط CNC خیال ما را از نصب دقیق آن.

با افزایش جریان سرعت خروج دود قدرت موتور افزایش مییابد، هیجان رانندگی را کاملاً احساس میکنید و صدای غرش متمایز بورلا از موتور اتوموبیل شما احترام هر اهل فنی را بر میانگیزد. خام سوزی وبوی بد بنزین از اگزوز به این معنا است که بنزین در مسیر خود تا سر سیلندر جریان دارد ولی بنا به دلایلی مانند کثیف بودن، خرابی و ضعیف بودن انژکتور ناقص می سوزد.

هدرز چیست؟انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *