اگزوز – لوازم یدکی ماشین سنگین

جالبتر آنکه جا پایی هایی که برای سرنشینان بر روی موتور قرار گرفته از نوع تا شونده بوده که هم یک جای پایی راحت برای سرنشین موتور می باشد و هم در صورت زمین خوردن با موتور جلوی آسیب به بدنه موتور را خواهد گرفت.

البته برای تمیز نگه داشتن کاربراتور بهتر است قبل از ورود بنزین به کاربراتور از یک فیلتر کاغذی استاندارد و درجهیک استفاده نمایید. کایت کنار زین با طراحی زیبا با نوشته S250 خود میخواهد به مخاطب حس سرعت را القا کند.

سوپاپ ها و متعلقات آن و مجاری آب و روغن در سرسیلندر قرار دارند و مانیفولدها یا پنجه اگزوز دود و بنزین در کنار سرسیلندر به وسیله واشر نسوز پنجه ای شکل بسته می شوند. موتور الکتریکی و منبع تغذیه باتری در یک محفظه محافظ قرار گرفته اند که هم از نظر ایمنی آن ها را از هر آسیبی دور می کند.

باک این موتورسیکلت یکی از بهترین و با کیفیت ترین باک های بازار بوده و دارای 2 لایه میباشد و دوام باک را چندین برابر میکند و در صورت بروز حادثه میتواند در برابر ذربات به خوبی دوام بیاورد و با روکش رنگ روغن خود در برابر شست و شو به وسیله کارواش بسیار مقاوم است و با طراحی زیبای خود و مجهز بودن به سیستم قفل مدرن سویچ، باک خود یک برتری نسبت به تمامی موتورسیکلت های درون بازار است.

طراحی زیبا و خوش دست دستگیره نگهدارنده سرنشین در قسمت انتهای زین عقبب با کیفیت بالای خود در جای مناسبی نصب نگردیده است که سرنشین دوم بتواند به واسطه آنها خود را بر روی موتورسیکلت نگه دارد که آن هم به دلیل کلاس اسپرت آن می باشد و اگر بخواهید سرنشین دیگری را سوار نمائید بهتر است حتما از کلاه ایمنی و لباس های ایمن استفاده کنید زیرا که سرعت و شتاب بالا می تواند مشکل ساز گردد.

ظاهر رینگ ها چندان جذاب نیست و دارای کیفیت خوبی است و میتواند به خوبی برای مدت زمان های زیادی بدون هیچ گونه مشکلی دوام بیاورد. شرکت متین خودرو در راستای رسیدن به اهداف والا و بلند خود و با در نظر گرفتن شرایط بد آلایندگیها در محیط شهرهای بزرگ و کلان شهرها از ابتدای سال 90 با جدیت و پشتکار فعالیت خود را برای تولید و توزیع دوچرخه های برقی و شارژی استاندارد و مطابق با نیاز مشتریان و هماهنگ با بافت فرهنگی کشور آغاز نموده و به نتایج مثبت و قابل ذکری دست یافته است ،با محقق شدن این امر کمک شایان ذکر و قدمی قابل توجه درکاهش آلایندگیهای هوا و آلودگی صوتی برداشته خواهد شد .

شتابی که در لحظه اول برای دست یابی به سرعت صفر تا 60 ثانیه با توجه به رده درون شهری و نیمه اسپرت بودن آن بسیار خوب می باشد و تنها در 3.4 ثانیه صورت می گیرد. کایت های آن با طراحی و شکل های آیرودینامیک کاملا با استانداردهای روز دنیا مطابقت دارد و با طراحی آیرو دینامیک آن دست یابی به سرعت های بالا را بسیار راحت نموده است.

در حالی که بسته به تنظیم لوله اگزوز میتوان صدا را کاهش یا افزایش داد، اما منشأ آن به طراحی موتور بستگی دارد. زین نفر دوم که با اختلاف سطح نسبت به زین قسمت راننده طراحی گردیده است بسیار نرم بوده و نسبتا پهن می باشد.

زین zontes 250 نیز پهن و کاملا نرم است و با اندازه بسیار مناسبی که دارد هم راننده و هم سرنشین بر روی آن احساس راحتی می نمایند.

این شرکت با بهره مندی از توانمندی علمی و تجربی در زمینه ضایعات کاتالیزور و فرآوری آن و احیاء کاتالیزور که یکی از ارکان اصالت این شرکت می باشد، و با امور مهندسی و طراحی و تسلط به انواع کاتالیزور خودرو،گام مهمی در این صنعت رابر عهده دارد.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *