اگزوز تیبا – یدک ماشین اراک

اره NC: اين دستگاه براي برش لوله ها به اندازه هاي مختلف به كار مي رود، اره NC يك ماشين تمام اتوماتيك است و طبق اطلاعات وارد شده توسط اپراتور به برش زدن لوله ها مي پردازد، لوله ها را به صورت بندل هاي صد تا صدو بيست تايي با يك جرثقيل اتومات سقفي روي قسمت مخصوص در پشت دستگاه قرار مي گيرند، دستگاه بر اساس اندازه به طور خودكار لوله ها را برش زده و عمليات پليسه گيري را نيز انجام ميدهد و سپس لوله هاي برش خورده را توسط يك نوار به محل جمع آوري هدايت مي كند در حين كار برش آب و صابون براي جلوگيري از ايجاد حرارت و اصطكاك زياد روي محل برش مي ريزد، يك سري دستگاه برش دستي قديمي است كه توسط اپراتور هدايت و توسط دستگاه سنگ زني برقي پليسه گيري مي شود.

اکثر سیستم های اگزوز ما سیستم های “گربه عقب” هستند، به این معنی که آنها شامل همه چیز برای جایگزینی سیستم اگزوز در پشت مبدل کاتالیستی می باشند.

با این که همه خودروسازان در حال آماده سازی برای دوران گذار از بنزینی به برقی هستند اما طبیعی است که دو خودروساز جی ام و فورد بخواهند تسلا را از میدان به در کنند و از مزیت های رقابتی خودشان علیه رقیب شان استفاده کنند.

طبیعی است که مدیر عاملان شرکت های خودروسازی سنتی مثل جنرال موتورز و فورد از همه توان خود باری محافظت از کسب و کار خود از هر ابزار و اهرمی استفاده خواهند کرد. ارتفاع خودرو خود را بیدلیل کم نکنید، این کار باعث آسیب دیدن بیشتر سیستم اگزوز به خصوص منبع آن میشود.

نسل نخست مزدا3، 4 سال بعد از آغاز تولید در ژاپن به خطوط تولید گروه بهمن رسید و از سال 86 عرضه آن به بازار کشور آغاز شد.

به گزارش ایرانجیب به نقل از عصرخودرو، نسل نخست مزدا3 با این شرایط قیمتی به رقیب مستقیم خودروهای چینی و تولید داخل نسبتا اقتصادی بدل شده است که بعضا مشتریان را ترغیب به انتخاب این خودرو در بازار دست دوم میکند.

مبدل کاتالیستی خودروهای بنزینی حاوی 1 تا 3 گرم و مبدل کاتالیستی خودروهای دیزلی در حدود 12 تا 15 گرم از فلزات گرانبها را شامل می­ شود. چراغهای جلوی این خودرو از نوع هالوژن است و برخلاف نسخه جدید فاقد زنون است.

همچنین از ویژگیهای گروه تولیدی صارم یدک میتوان به پخش عمده، گارانتی محصولات، ارائه مشاوره و آمادگی همکاری با تعمیرگاههای خودرو اشاره کرد. شرکت یدک ماشین اراک تولید کننده عمده انواع اگزوز های خودرو از سال 1370 در زمینه تولید انواع اگزوز فعال می باشد.این شرکت با بهره مندی از دستگاه های به روز با خط تولید اتوماتیک و رعایت بالاترین استاندارد ها در زمینه تولید انواع اگزوز فعال می باشد.محصولات تولیدی این شرکت ازجمله اگزوز پیکان-اگزوز پراید-اگزوزسمند-اگزوزانواع پژو-اگزوز تیبا-نیسان و…

بست اگزوز پژو 405 شرکت ماهسان یدک با بهره گیری از بهترین تجهیزات ماشین آلات و برترین فرمول های تولید لاستیک و استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک می کوشد تا هدف اصلی شرکت یعنی رضایت مشتری ، افزایش طول عمر قطعه و بیشترین کارایی برای قطعات خود را محقق کند.

برای تحقق چنین برنامه و چشم اندازی، جنرال موتورز 27 میلیارد دلار کنار گذاشته و از حالا تا سال 2025 این سرمایه گذاری را انجام می دهد تا ظرف یک دهه به بار بنشیند. بلندپروازی جنرال موتورز این است که می خواهد این سه «برنامه سه صفر» را تا سال 2035 محقق کند.

هدرز چیست؟انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *