اگزوز تیبا – یدک ماشین اراک

مهره گلویی اگزوز Jac J5 اصلی با بهترین کیفیت تولید و مستقیم از کارخانه تولید کننده وارد می شود. این کار باعث می شود عرضه محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام شود و در نهایت قیمت مصرف کننده تا حد زیادی کاهش یابد.

روتر: این جزء در حال حرکت است که یک میدان مغناطیسی دوار تولید می کند و شامل یکی از سه نوع زیر است: – با القاء: این روش به عنوان alternators بدون جاروبک شناخته شده هستند و معمولا در ژنراتورهای بزرگ استفاده می شود.

شرکت مهندسی لوتوس سیستمی ابداع کرده است که در آن 8 میکروفن در سقف اتومبیل نصب می شود تا از نویز نمونه گیری کنند .در این سیستم یک پردازشگر سیکنال رقمی انرژی فشار صوتی میانگین را در داخل اتاق اندازه گیری می کند و براساس این اندازه گیری به تنظیم فاز و دامنه سیگنالهای در فاز مقابل می پردازد .

شرکت مهندسی لوتوس سیستمی شبیه به سیستم وفقی کنترل نویز را در دست ابداع دارد . اساس کار سیستم وفقی کنترل نویز استفاده از نویزی مشابه با 180 درجه اختلاف فاز است تا بتواند منبع نویز اولیه را خنثی کند .

بهطورکلی تیونینگ خودرو، بخشهای تیونینگ ظاهری، آیرودینامیک و فنی خودرو را شامل میشود. وجود مشخصههای ردیابی و لوگو معتبر توزیعکننده قطعات اصلی شرکت خودروساز، ویژگی دیگری است که مانع از سوءاستفاده احتمالی میشود. علاوه بر این ، گاهی اوقات دود سیاه از لوله اگزوز در هنگام راه اندازی ظاهر می شود ، و بعداً دود مطابق ظاهر و چگالی طبیعی آن است.

• در خودروهایی مانند خودروهای اسپرت که ارتفاع کفشان از سطح زمین خیلی زیاد نیست، نشتی و سوراخ شدن اگزوز می تواند به دلیل برخورد اگزوز با سرعت گیرها و سنگ های بزرگ و موارد این چنینی باشد.

لامبورگینی با اگزوز آتشین غرش میکند! معمولا بیرون زدن دود از اگزوز خودرو نشانهای از وجود مشکل است. وقت و پول زیادی صرف کاهش تراز سر وصدای اتاق شده است روشهای مختلفی از قبیل به کارگیری مواد صدا گیر فیا طراحی دسته موتورها و اگزوز های مخصوص و استفاده از میل تعادل در موتور امتحان شده است .

امروزه در داخل اتاق بیشتر اتومبیلها نوعی صدای غرش فرکانس پایین ، حتی در صورت استفاده از روشهای صداگیری ،شنیده می شود ،روند فعلی مبنی بر ساخت اتومبیلهای سبکتر بت استفاده از ورق های نازکتر این مشکل را تشدید می کند با استفاده از روش های متعارف می توان بعضی از فرکانس ها را حذف کرد ،اما حذف همه فرکانس ها امکان پذیر نیست .

بیشترین تاثیر این سیستم در خودرو های کوچک بوده است که توانسته است میزان نویز را تا 80 درصد کاهش دهد . با وجود این ، بازهم نیاز به کاهش بیشتر سر وصدا حس می شود و بدین ترتیب سیستم گرانتر خواهد شد .

نویز فرکانس پایین (hz 200 ˂ )صدای «غرش» ایجاد می کند و خنثی کردن این صدا با استفاده از روش های معمولی بسیار دشوار است . موتور چهار سیلندری که با دور 600تا 6000 دور در دقیقه کار می کند ، فرکانس جرقه زنی حدود 20 تا 200 هرتز دارد .

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *