اگزوز از ماشین سنگزنی

درحالیکه واشر سرسیلندر خود با داغ شدن بیشازحد موتور آسیب میبیند، موتوری که واشر سرسیلندر معیوب داشته باشد هم داغ کار خواهد کرد. شما برای این کار فقط به محلول شستشوی کاتالیزور نیاز دارید ،و نحوه ی استفاده از آن بسیار آسان است و فقط باید آن را در باک اضافه کنید و سپس خودرو خود را حرکت دهید ، به این ترتیب کاتالیزور خودرو شما از آلودگی پاک میشود.این محلول علاوه بر پاکسازی کاتالیست خودروی شما باعث جلوگیری از آسیب رسیدن به قطعات آن میشود و شما میتوانید ا آن به راحتی استفاده نمایید.

ما معتقدیم که تجربه منحصر به فرد کارخانه فن هنگدینگ در کشت طرفداران سنتریفیوژ آشپزخانه برای سال های زیادی باید شریک مناسب تر شما باشد. دوباره با افزودن ماده سردکننده یا ضدیخ بهسیستم خنک کننده خودرو می توانید خودروی خود را از گرم شدن زیاد حفظ کنید تا جایی که به یاد داشته باشید تا تغذیه مخزن را حفظ کنید اما حرکت خردمندانه این است که آن را تا جایی که ممکن است زودتر بررسی کنید.اگر دود از زیر کاپوت خارج می شود احتمالا بدین معنی است که شما به دود سفید خارج شده از اگزوز اعتنایی نکرده اید و هم اکنون موتور بیش از حد گرم شده است یا ممکن است به طور کامل فراموش کرده اید تا ماده ای سردکننده را در کل اضافه کنید و موتور بیش از حد گرم شده است.

البته اگر نشانههایی که در بالا ذکر شد را مشاهده کردید باید هرچه سریعتر نسبت به تعمیر خودرو اقدام کنید. شرکت صنایع هواپیمایی کاواساکی کار ساخت انجین موتورسیکلت را در سال 1949 آغاز کرد که در 1952 به سرانجام رسید و تولید انبوه آن در 1953 آغاز شد.

در فاصله سالهای 1886 تا 1896، شرکت 80 کشتی جدید ساخته بود. شوزو کاواساکی در سال 1836 در کاگوشیما و در یک خانواده تاجر کیمونو متولد شد. او سوانح دریایی زیادی را در طول عمر خود تجربه کرد و همین باعث شد تا نظر بسیار مثبتی به کشتیهای ساخت غرب پیدا کند چرا که در مقایسه با کشتیهای ژاپنی، گنجایش بیشتر، تعادل بهتر و سرعت بیشتری داشتند.

او در هفدهسالگی فعالیتهای بازرگانی خود را بندر ناگازاکی – که در آن زمان تنها درگاه تجارت با غرب بود – آغاز کرد.

کاواساکی که در آن زمان نزدیک به 60 سال داشت و پسرش کوچکتر از آن بود که بتواند جانشین او شود، کوجیرو ماتسوکاتا (فرزند ماسایوشی ماتسوکاتا، حامی دولتی کاواساکی) را در سال 1896 به عنوان نخستین مدیر شرکت و جانشین خود منصوب کرد.

نام شرکت از نام بنیانگذار آن ، شوزو کاواساکی گرفته شده است. 1897: به آب انداختن کشتی باری-مسافربری ایومارو، نخستین کشتی ساخت کاواساکی پس از تبدیل آن به یک شرکت سهامی عام. در 27 سالگی (1863) کسب و کاری را در زمینه حقل و نقل دریایی آغاز کرد، کسب و کاری که با غرق شدن کشتی اش در یک طوفان به شکست انجامید.

در سال 1876 و با حمایت معاون وزارت اقتصاد ژاپن (ماسایوشی ماتسوکاتا) که همشهریاش بود، شوزو کاواساکی زمینی را از دولت قرض گرفته و “کشتیسازی کاواساکی تسوکیجی” را در محله تسوکیجی توکیو در کنار سومیدا-گاوا احداث کرد.

شکلگیری برند کاواساکی به سال 1878 برمیگردد، سالی که شوزو کاواساکی – که از جوانی در صنعت دریانوردی و کشتیسازی مشغول بود- “کشتیسازی کاواساکی تسوکیجی” را در توکیو احداث کرده و نخستین سفارش خود را دریافت کرد.

چرا که معمولاً در دفترچه راهنما زمان تعویض فیلتر بنزین را یادآوری میکنند. تجربه ثابت کرده است که در بسیاری از موارد که نیاز به تعویض انژکتور است، میتوان با تغییر مکان سوزن با سوزن انژکتورهای کناری و استفاده چند وقته از بنزین سوپر و مکملها، انژکتور را تا حدود بسیار زیادی احیا کرد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *